מצעד השינאה עבר בהצלחה

מצעד השינאה עבר בהצלחה

פחד וזעם מובילים לשינאה. בעזרת הסתה מתמידה ניתן לשכנע אפילו יהודים מאמינים שטינה, אלימות ואיבה הן עיקרה של תורה. במציאות, בכתובים הקדושים מומלץ לכבד ולהתחשב בבריאה, ולהמנע מפגיעה.

למרבה הצער, לאחרונה עיקרה של התורה נרמס לצורכי פוליטיקה, שכן יש שוגים המשוכנעים בטעות ששינאה מאחדת את הקהילה.

ציטוט:

גזענות, שנאה ואלימות: במצעד הדגלים לא נרשמו אירועים חריגים.

מצעד הדגלים השנה התנהל כסדרו. במסמכי המשטרה הוא בוודאי יקוטלג כהצלחה — לא היו עימותים חריגים בין פלסטינים לישראלים, לא היו מעצרים וגם לא התפרעויות המוניות. אבל כשמצעד הדגלים צועד כסדרו, משמעות הדבר היא שאלפי נערים משולהבים לבושים לבן צועדים דרך שער שכם ורחוב הגיא — שחנויותיו נסגרו ותושביו הורחקו — בצרחות “שישרף לכם הכפר”, בשירת “נקמה אחת משתי עיני, מפלסטין, ימח שמם” ובקריאות “מוות לערבים”. הם חולפים ברחוב תוך שהם מכים בדגלים וברגליהם בדלתות הפח של החנויות כדי לספק מקצב לשירים, מקללים עיתונאים, מדביקים מדבקות כהנא חי ועוצמה יהודית על הדלתות, ובאופן כללי עושים כל מה שניתן כדי לבטא עליונות.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, בדמוקרטיה יש שיוויון. רק גזענים סבורים שהם הגזע העליון. חוץ מזה, היהדות ממליצה לא לעולל לזולת מה לא היה נעים לך, ולכן המצעד אתמול בבירה בעיקר חשף לאומה שיש בעייה עם חוטאים אלימים שסובלים מקשיים בהבנת המקרא.

כמובן, המשפט העיקרי שמעיד על כשלים חמורים ומסוכנים הוא זה שאומר-גזענות, שנאה ואלימות: במצעד הדגלים לא נרשמו אירועים חריגים.

אם מופע של שינאה, כוחנות מפחידה, גזענות פסולה וביריונות אלימה נחשב שיגרתי, זה אומר שהמצב נוראי, או אולי צריך לומר- יש כשל מוסרי בסיסי?.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פושע מנהל את המשטרה. קישור למאמר בשם- צילצולי אזהרה הפכו למקהלה. קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מצעד השינאה עבר בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן