פותרים בעיות בלי התלהמויות

פותרים בעיות בלי התלהמויות

האופוזיציה הנעלבת והזועפת מאוד משתדלת לתקוע בגלגלי עגלת המדינה מקלות בכוונה, היא לא מגיעה לעבודה בועדות במליאה, מעוררת מהומה, ומספרת שההנהלה החדשה לכאורה עושה עבודה נוראה.

קצת משעשע לשמוע כנופייה עבריינית עם שלל כיתבי אשמה שהודחה מהשררה צועקת שהממשלה שהחליפה אותה לכאורה אינה בשליטה. במציאות, בעיות נפתרות די ביעילות, הקואליציה נראית יציבה וכל מה שנותר לעבריינים המודחים זה לצעוק, לנבוח ולצווח כזבים מצחיקים בהתמדה, כנראה כדי הביע את יגונם המר בפרהסיה.

ציטוט:

ברקע המהומות: הממשלה מקדמת תוכנית כוללת להסדרת הנגב.

מדובר בתוכנית חסרת תקדים, שכוללת הכרה ב-10 עד 12 כפרים בדואים • ברע”ם אומרים: נגיע לכנסת בשבוע הבא רק אם יחל מו”מ עם כל הגורמים להסדרה • השר אלקין מתעקש: “הנטיעות יימשכו גם באזור העימותים”; לפיד: “מחרחר ריב”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ציונים דמוקרטיים, ממלכתיים, אחראיים ונבונים מנסים לפתור בעיות לאומיות בלי עימותים מיותרים, נפגעים או נזקים. לעומתם, פה ושם יש קיצונים לאומניים שמעדיפים לטפח סיכסוכים נפיצים לצרכים פוליטיים אנוכיים.

למרבה המזל, בצורה דמוקרטית ואזרחית שאינה הרסנית הודחה הכנופייה העבריינית, והדמוקרטיה הישראלית חוזרת לתוכנית המקורית- ביטחון, שוויון והסדרה שכונתית.

כל הכבוד להנהלה הרעננה שעושה עבודה מעולה, בוגרת, אחראית, מתונה, נחושה ושקולה. אומנם, יש כל מיני נביחות ויללות ברקע, אבל הן לא יעצרו את העגלה מלהגיע ליעדה לטובת האומה כולה

אומנם, זה יקח קצת זמן והדרך לא תמיד תהייה קלה, אבל כבר עכשיו ברור שהדמוקרטיה הציונית שבה לנתיבה אחרי שהוסתה מחזונה על ידי נאשם מזיק והרסני, שהוא עבריין סדרתי עם שלל כיתבי אשמה.

קישור למאמר בכאן. קישור מאמר בשם- ציונות עדיפה משחיתות וסרבנות. קישור למאמר בשם- שוב מדברים עם השכנים. קישור למאמר בשם- הללויה! התקווה עוד לא אבדה. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן