צועדים כדי לתמוך בהפרת חוקים?

צועדים כדי לתמוך בהפרת חוקים?

כנראה שמטרתה של הקנוניה המזיקה היא לעורר מהומה יזומה או להצית בשכונה תבעירה אלימה כדי למנוע הרשעה וישיבה בתא.

אז מה אם תשאר אדמה חרוכה? עבריינים אנוכיים בדרך כלל לא מתחשבים באחרים, גם אם הם נשבעים אמונים כמה פעמים או חותמים על מסמכים לפני שהם בוגדים.

בעזרת השם והכנופייה עם שלל כיתבי האשמה, אולי המצב במדינה יהפוך כל כך נורא עד שהממשלה תכריז על מצב חירום שיבטל לעת עתה את הדמוקרטיה?

ניסיון להבעיר את הר הבית ולהצית מלחמות דתיות מיותרות לא ממש הוביל לתוצאות, אפילו שפורסמו ברשת תמונות מאוד לא נעימות, אז לעבריינים אין ברירה אלא לנסות תעלול אחר שיגרום לצרות משמחות ונפיצות.

ציטוט:

בשיא המתיחות, עם חיילים על הגבעות: שרים צעדו עם אלפים למאחז אביתר.
אלפים השתתפו בצעדת “חוזרים לאביתר”, שיצאה מצומת תפוח למאחז הבלתי-חוקי בשומרון, בזמן ולמרות ההסלמה. חיילים נפרסו בגבעות, הצועדים ל-YNET: “שום דבר לא מפחיד אותנו”. בן גביר: “לא נכנעים לטרור”. ראש המועצה דגן: “הוכחה שעם ישראל רוצה את אביתר”. תיעוד: צירי תנועה נחסמו, ילדים פלסטינים הלכו בגבעות לבתי ספר.

אלפים רבים השתתפו היום (שני) בצהריים בצעדת ענק למאחז הבלתי-חוקי אביתר. בצה”ל ובמשטרה הגיעו למקום בכוחות מתוגברים כבר בשעות הבוקר, וחיילים נפרסו בגבעות המקיפות את הכביש בו נערכת הצעדה, שיצאה מצומת תפוח. באזור הוצבו גם מאות סדרנים שנמצאים בשטח כדי לאבטח את הצעדה, אליה הגיעו גם שרים, שאישרו הגעה מראש.

עד כאן ציטוט שמראה את היקף העבריינות.

משמח לחשוב שבעוד שכנגד החוקים רק צועדים אלפים, בארץ יש כל שבוע הרבה יותר מתנגדות ומתנגדים למעשים שאינם חוקיים, מוסריים או נבונים. טוב שמי שקובע בדמוקרטיה זה החוק והרוב, ולא הפושעים.

החוק הבינלאומי אוסר במפורש על בנייה והתנחלות בשטח כבוש, אבל הפרט השולי הזה כנראה לא ממש מעניין את הפושע הסידרתי. יתכן שמה שיותר חשוב לגזען הלוחמני זה לראות את שמו מוזכר בעיתון היומי, לחוש עוצמתי ולשרת את הנאשם הפלילי.

חבל שהפושע המורשע שהפך לשר הממונה על המשטרה לא מטפל בפשיעה או דואג לביטחון תושבי המדינה. במקום זה, העבריין הסידרתי צועד בהפגנה מתריסה שמביעה תמיכה בפשע.

למה כבוד השר לא עושה את העבודה בעבור האומה ובמקום זה משחק בפוליטיקה? מה, הוא לא נשבע לשרת באמונה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הרוב קובע שהנאשם הוא פושע.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן