הרוב קובע שהנאשם הוא פושע

הרוב קובע שהנאשם הוא פושע

זה לא היה ממש קל לנסות להסביר לעם ישראל שהנואף הסידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים הוא עבריין, כזבן ונוכל.

המאמץ נמשך שנים, ביום ובליל. למרבה המזל, הפושע הסידרתי התנדב מרצונו החופשי לסייע לחשוף את טיבעו הנכלולי בציבורי, והיום הוא שקוע עד צוואר בסיבוך מישפטי.

מי יודע? אולי ההבנה שמוכר הרהיטים הרהוט מהווה סיכון לאומי כלל לא הגיעה בעזרת מי שהוא קצת פטפטני ודעתני, אבל מה שחשוב זה שהמצב הנוראי גרם לשינוי תודעתי, אפילו אצל מי שפעם האמין לעבריין הכזבני.

ציטוט:

סקר: 71% לא מרוצים מתפקוד נתניהו, הליכוד יורדת ל-20 מנדטים.

על רקע המצב הביטחוני המתוח ובצל גל הטרור, מסתמן שינוי דרמטי ביחסי הכוחות הפוליטיים. לפי סקר חדשות 13, האופוזיציה מזנקת ל-64 מנדטים, לעומת 46 של הקואליציה. המחנה הממלכתי הופכת למפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים. 48% ממצביעי הליכוד לא מרוצים מתפקוד נתניהו.

עד כאן ציטוט.

כמובן, מה שמאוד מעודד מהלעיל זה להבין שגם התומכים השרופים כבר מבינים שלמנות פושע נכלולי לתפקיד ציבורי זה דבר פסול לחלוטין. מי יודע? אולי זה קשור לעובדה שהעבריין המזיק מסובך בבית דין.

בעברית קלה, אם חצי ממפלגתו של הפושע סבורה שהוא לא ממש עושה עבודה טובה זה אומר שיש סיכוי שניפטר מהכנופייה המזיקה ונחליפה בהנהגה ראוייה, אחראית ושקולה. סך הכל, קצת קשה להוביל צבא למערכה כשאין חיילים מאחוריך.

למרבה הפליאה כבוד הנשיאה חיות עדיין לא ממש לוקחת אחריות על הושעת חזון הציונות מעבריינות ורודנות אלא מגלה סלחנות, אבל הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה זו עדיין אפשרות בעלת סבירות. רק צריך אחדות, גמישות ואחריות, ומייד נשוב לשפיות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- ליקות מצדיקה ניבצרות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הרוב קובע שהנאשם הוא פושע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן