ליקות מצדיקה ניבצרות?

ליקות מצדיקה ניבצרות?

כזבנים סידרתיים אוהבים להמציא ואז גם להפריח למיקרופונים הסקרניים כל מיני סיפורים מופרכים שאינם מציאותיים, והחטאים הללו נעשים לצרכים אנוכיים. מצד שני, לפעמים ההזיות המשונות ניראות להוזים כלגמרי מציאותיות, ולמניעת הבעייה הזאת יש תרופות יעילות.

ציטוט:

נתניהו: “למרות המחלוקות, הברית עם ארה”ב – בלתי ניתנת לערעור”

ציטוט:

ביידן שחרר נצרה והבהיר עד כמה חמור המשבר בין ישראל לארה”ב.

הביקורת שהשמיע נשיא ארה”ב לא נשמעה כלפי אף מנהיג של בת ברית של האמריקנים. ביידן עשה מאמצים להימנע מעימות עם נתניהו אחרי שחזר ללשכת רה”מ, אך הנשיא, שמגדיר עצמו ציוני, הראה כי לא יוכל לסבול פגיעה בדמוקרטיה בישראל. אם רה”מ ישוב לחקיקה חד צדדית – המשבר יחריף.

עד כאן ציטוט.

המבצר כבר מאוד מעורער אבל הפושע מספר שלכאורה לא קרה דבר? קצת מוזר. הפושע אומר- הברית בילתי ניתנת לערעור, והנשיא אומר שהמצב מאוד חמור. למעשה, הוא אפילו סיפר שאין בכוונתו להזמין את העבריין הכזבן לביקור.

בקיצור, הנשיא האמריקאי אמר בציבורי הוא לא ממש רוצה לראות את העבריין הסידרתי, והכזבן הנכלולי מספר שלהבנתו יש כלפיו יחס חברי וידידותי? למה זה לא נשמע לגמרי הגיוני?

למרבה השמחה, לפי החוק החדש מצב בריאותי מעורער מאפשר הוצאה לניבצרות את מי שאיבד קשר עם המציאות, שזו ליקות. איזה מזל שהקואליציה עם כיתבי האשמה דאגה לוודא שאת המדינה לא יוביל מישהו עם הפרעה, שריטה או סטייה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “ליקות מצדיקה ניבצרות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן