העם הנבחר יגן על המבצר

העם הנבחר יגן על המבצר

הדמוקרטיה לא תסכים להפוך לדיקטטורה. שוויון, ביטחון ושלום הם החזון לציון, וכל ניסיון זדוני וכוחני לשנות את ההימנון יתקל בהתנגדות ההמון. סך הכל, להיות עם חופשי זה עיקרון לאומי חיוני ובסיסי.

ציטוט:

לאחר שעות של מחאה בתחנת המשטרה: שוחרר מפגין שנעצר בהרצליה.

יותר מ-500 מוחים הערב (שישי) מחוץ לתחנה משטרה גלילות על מעצרו של המפגין, שנטען כי הותקף על ידי אדם אחר. חלק מהמוחים נכנסו לתוך התחנה וסירבו לעזוב את המקום, אחד מהמוחים נעצר. לפי הודעת המשטרה הכוחות פינו את כל המוחים מהתחנה. אחרי המחאה המשטרה שיחררה את המפגין שנעצר.

עד כאן ציטוט שמראה שאין סיכוי שבישראל תוקם רודנות עבריינית הנוהגת בכוחות, גזענות ואלימות.

אם הפושעים הסידרתיים סבורים בשגגה שפרשים אלימים, סילוני מים רטובים או מעצרי שווא מיותרים ירתיעו את הישראלים הרי שהם טועים.

כידוע ליודעות ליודעים, העם הנבחר כבר עבר משברים חמורים, כיבושים רודניים ואסונות לאומיים עגומים, והנה אנו עדיין כאן, עצמאיים, מצולקים, מנוסים וחופשיים.

למה אין מחאה נגד הערכאה שסולחת לפושע ולא מושיעה את הדמוקטיה?

כבוד השופטת חיות אוהבת עבריינות?

הפרת הסכם ניגוד עיניינים וביזוי חוקים זה חלק משבועת האמונים?

למה נראה שיש סלחנות כלפי שחיתות?

במבחן התוצאה, נראה שהרשות המבצעת כבר שולטת ברשות השותקת וברשות הנרמסת. לפיכך ומחוסר ברירה, הפרהסיה תמשיך לצאת לרחובות, לצמתים ולכיכרות עם המון דגלים וכרזות.

הדמוקרטיה תביס את הקמים לכלותה ולא תוותר על חזונה גם אם שומרי הסף לא עושים את העבודה ושומרים על שתיקה תמוהה, שלא לומר מזיקה וחשודה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הרוב קובע שהנאשם הוא פושע. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים והפרת הסכמים. קישור למאמר בשם- עבריין נימלט מבזה את בית המשפט? קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- ליקות מצדיקה ניבצרות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “העם הנבחר יגן על המבצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן