כסף זר ומצב מעורער

כסף זר ומצב מעורער

למרבה התדהמה והבושה, לאחרונה התגלה לפרהסיה שקבוצה זרה, חזקה, עלומה ועשירה מממנת פעילות פוליטית רבה ועניפה בארץ הבחירה.

מי ידע מהמזימה החצופה? מי ידע ולא מנע? למה? האם יתכן שיש בהנהגה שלנו פושעים חמדניים שחלילה קיבלו מימון מגורמים זרים ושכחו לדווח על כך למיקרופונים אפילו שהם דברניים?

זה בסדר שכסף זר מגיע לכאן ממקורות נסתרים מהניכר במטרה לשנות את החזון הדמוקרטי המוכר? מי איפשר כזה דבר? אולי זו הסיבה שלאחרונה מצבנו מאוד מעורער ויש סכנה לשלמות המבצר?

ציטוט:

כך השתלט הימין הדתי על הוראת האזרחות: ריאיון עם האחראית לשעבר על המקצוע.

יעל גוראון התפטרה ב-2018 אחרי שהתריעה כי ספר האזרחות שנכתב בהובלת אביעד בקשי, בכיר בפורום קהלת, יוצר מצג חד צדדי לפיו הכרעת הרוב היא חזות הכל. בריאיון ראשון היא מתארת מאבק מתמיד והתעלמות מביקורת: “המאבק בחודשים האחרונים מלמד שיש גבול להיבריס”

ציטוט:

מאיפה הכסף? |

נתניהו: 29 תרומות – כולן מחו”ל.

עד כאן ציטוט.

כרגע נראה שיש אפשרות מטרידה שהמון ממון זר זרם בצינורות לא מקובלים כדי להשפיע ולשנות את הדמוקרטיה בציון. בעברית קלה, יתכן שהיה ניסיון מלא זדון להתערב לנו בחיים, ולשנות את החזון וצורת השילטון.

האם תהייה ועדת חקירה ממלכתית שתזמן את כל המעורבים בקנונייה שמאיימת על הדמוקרטיה, עצמאותה, חזונה ודרכה? האם נדע מי ידע על ההתערבות הזרה ולא עשה מאומה?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בדמרקר.קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן