ניגוד עיניינים והפרת הסכמים

ניגוד עיניינים והפרת הסכמים

הנאשם בפלילים סיפק תירוצים מגוחכים, אבל המהלך הבהול רק עצר את הבעייה עם ביזוי השופטות והשופטים. שאר התיקים והסיבוכים המשפטיים עדיין קיימים ועומדים.

לדבריו של הכזבן הנכלולי, משבר לאומי שהוא עצמו גרם באופן יזום וזדוני מתיר לו להפר הסדר ניגוד עיניינים חוקי. אומנם, התירוץ המופרך הזה לא ממש נשמע הגיוני, אבל מה כבר אפשר לצפות מעבריין סידרתי שמסובך עד צוואר בהליך פלילי.

בזכות הצידוקים המשונים, הריקים והתמוהים היועמ”שית הודיעה ברבים שהפושע כבר לא אשם בביזיון בית הדין, אפילו שהנאשם אינו ממש צדיק תמים או אדם אמין לחלוטין.

ציטוט:

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הגיבה היום (שני) לבקשה לקבוע ביזיון בית משפט לראש הממשלה בנימין נתניהו. בתגובתה ציינה בהרב מיארה כי “נתניהו הפר את הסדר ניגוד העניינים, אך אין מקום לקבוע כי ביזה את בית המשפט”.

עד כאן ציטוט שתואם למציאות.

העבריין הסידרתי באמת סיפק ברגע האחרון תשובה מוזרה לשאלה לגבי ביזיון העליון, אבל זה כלל לא פותר את עיקר הבעייה, רק מתחמק ומתרץ התנהלות מבזה, מתריסה, חצופה ומזיקה.

בעברית קלה, הפושע אולי סיפק תגובה לגבי ביזיון הערכאה העליונה, אבל הימצאותו בניגוד עיניינים והפרת הסכמים חתומים זו בעייה די חמורה שיש חובה משפטית להתייחס אליה.

שליטה מלאה במינוי שופטים סלחניים לא אסורה על הנאשם שנמצא בניגוד עיניינים? מה קשור משבר לאומי שיצר הפושע הסידרתי לצורך אנוכי לרצונו של העבריין לקבוע מי דן בגורלו המשפטי?

למה שבית המשפט הגבוה יוותר או יסלח לעבריינים מסוכנים שרומסים חוקים ודורסים מוסדות דמוקרטיים לצרכים אנוכיים?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- משברים לאומיים ותירוצים מגוחכים. קישור למאמר בשם- עבריין נימלט מבזה את בית המשפט? קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן