עבריין נימלט מבזה את בית המשפט?

עבריין נימלט מבזה את בית המשפט?

הנאשם בשלל תיקים פליליים נמצא בניגוד עיניינים. העבריין הסידרתי כבר ביקש שתי דחיות נדיבות וסלחניות, ואז כלל לא טרח להגיע לערכאות.

ציטוט:

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, הורתה היום (א’) לראש הממשלה בנימין נתניהו וליועצת המשפטית לממשלה, עו”ד גלי בהרב-מיארה, להגיב לעתירת התנועה לאיכות השלטון לקבוע כי נתניהו ביזה את בית המשפט.

בקשת התנועה הוגשה בעקבות הצהרת נתניהו כי “הוא נכנס לאירוע” ויתערב בחקיקה לשינוי מערכת המשפט, זאת חרף הסכם ניגוד העניינים עליו חתם ואושר בבג”ץ.

עד כאן ציטוט.

כתוצאה מהזילזול בחוק החשוד שוב זומן לדיון כדי שיסביר לבית הדין מדוע הוא מבזה שופטות ועושה מפסיקתן צחוק. היום נגמר הזמן שניתן לעבריין.

הפושע קיבל שבוע כדי להכין איזה תירוץ משכנע, שהרי ביזיון בית המשפט הוא עוון וגם מעשה שיש בו קלון. קצת קשה לחשוב איך הנאשם יצא מהסיבוך, אבל יתכן שמישהו יעלה איזה רעיון יצירתי מהדמיון.

בשלב זה, החוטא הסתבך עד צוואר בשלל תיקים פליליים, הפר הסכם ניגוד עיניינים, סירב לבוא לדיון בנושא, עושה מה הוא רוצה, ובעיקרון מתנהג באופן מזלזל, מתנשא ומבזה.

במידה ובית המשפט העליון לא יעצור את הפושע הסידרתי ימשך הביזיון שיביא אסון לדמוקרטיה הישראלית בציון. סך הכל, רודנות, עבריינות, סרבנות, גזענות, כוחנות ומלכות אינם חלק מהחזון.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?  קישור למאמר בשם- מפריח הכזבים ממשיך בחטאים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “עבריין נימלט מבזה את בית המשפט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן