משברים לאומיים ותירוצים מגוחכים

משברים לאומיים ותירוצים מגוחכים

סוף סוף הנאשם בפלילים עלה באומץ לבמה והסביר למה לדעתו מותר לו לבזות חוקים ולהפר הסכם ניגוד עיניינים בצורה שתאפשר לו שליטה במינוי שופטים: יש משבר לאומי שהוא עצמו יצר לצרכים אנוכיים, ולכן מחובתו לצפצף על חוזים חתומים.

ציטוט:

נתניהו מסביר למה הודיע שהוא “נכנס לאירוע” – ומודה: “ישראל במשבר לאומי”
ראש הממשלה הגיב על העתירה שהוגשה בעקבות הנאום שבו הוא הודיע כי יתערב כדי להשיג פשרה במהפכה המשפטית – והודה לראשונה כי הסוגיה משפיעה על “ביטחון המדינה וכלכלתה”. לכן, לדבריו, הוא מחויב להיות מעורב בה.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי שוב נראה שהשופטות והשופטים מגלים סלחנות והבנה לפיתפוטי הבל נכלוליים? סך הכל, בג”צ כבר איפשר לנאשם בפלילים לנהל את מדינת היהודים, שבזמנו חרדה לקיומה בגלל כמה וירוסים.

בעברית קלה, מי שבעצמו גרם למשבר מספר שהוא הפר הסכם רק כדי לתקן ולסדר? למען האמת זה לא ממש נשמע הגיוני, אבל מה כבר אפשר לצפות מפושע סידרתי.

גורלה של האומה שכבר מספיק סבלה עכשיו נתון בידיה של הערכאה העליונה, שכן הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי תוכל לעבור במליאה רק לאחר הפגרה.

האם נשרוד כדמוקרטיה אם בג”צ שוב יוותר לפושע, יסלח או יתמהמה? סך הכל, שתיקה, מחילה, דחייה והשהייה בעיקר יראו שהעבריין כבר בעצם נמצא בשליטה מלאה, גם על שומרי החוק במדינה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עבריין נימלט מבזה את בית המשפט? קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן