ציונות או עבריינות?

ציונות או עבריינות?

המחנה הציוני, שהוא דמוקרטי, שיוויוני ושוחר הסדר אזורי ככתוב בחזון הלאומי, בקרוב יבחר מנהיג ישר, אמיץ, נבון, נחוש ונקי.

ציטוט:

יאיר גולן יתמודד על ראשות מפלגת העבודה.
סגן השרה לשעבר אישר כי יתמודד לראשות מפלגת העבודה בפריימריז שיתקיימו בסוף חודש מאי • גולן תקף את מיכאלי שהכריזה על הפריימריז לתפקיד היו”ר, שלדבריו מתנגדת לאיחוד בשמאל: “כופה פריימריז פנימיים בעבודה ומתנגדת לאיחוד המחנה” • גולן ינסה לשנות את מוסדות המפלגה ולהתאחד עם יוצאי מרצ ומחאת קפלן.

עד כאן ציטוט.

סביר שבסבב הבחירות הארצי הבא יהיו לנו כמה מחנות עם מטרות וסיסמאות קצת שונות, וזאת על אף העובדה שכולם בעצם רוצים למצוא דרך להקל ולהגן על העם העברי שכבר סבל מספיק מכות.

מול המחנה הדמוקרטי, הממלכתי והציוני יתיצב מחנה קיצוני, סרבני, עברייני, סחטני, גזעני ומרדני.

חשוב מאוד שאחרי הסתה מתמידה לשנאה שאינה דרכה של תורה ורצח פוליטי נורא שהוביל להשתלטות כנופייה עבריינית על הנהגת המדינה, נשכיל עכשיו לתקן את הסטייה מהנתיב שמפורט לנו במפורש במגילה.

רק שלום יביא ביטחון לציון, וזה גם החזון.

כמעט בלתי אפשרי לרפא שנאה עמוקה ומאוד קשה לשנות אמונה שהשתרשה. למרבה השמחה, הסדרה שתמנע את המשך המערכה האלימה ותביא הקלה עצומה כלל לא מחייבת אהבה אלא רק אומץ, זהירות ותבונה. חיוני שנשנה גישה ונשוב לדרך הנכונה.

קישור למאמר בשם- שובה של קצת תיקווה. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן