ציונות, יהדות, חמדנות ועבריינות

ציונות, יהדות, חמדנות ועבריינות

העם שלכאורה פעם נבחר והסכים מייד לקבל על עצמו את התורה, המלצותיה, הוראותיה ועלילותיה, אפילו בלי לעיין בכל נתיביה ומצוותיה כדי להבין את משמעות החבירה לשכינה, כבר די הרבה זמן נמצא בבעיה מתמידה.

סך הכל, ברגע שמישהו מספר לאחים שהוא אומנם צוציק נטול הישגים אבל הכי אהוב על ההורים שקונים לו בגדים יפים עם פסים, החברה קצת מתעצבנים וזורקים את המתגאה בעצמו לחורים אפלים, ואז מוכרים אותו כדי שילך לעצבן אחרים.

התופעה שמתוארת בכתובים היא סימלית, כמו הרבה מהסיפורים המעניינים, ואומרת משהו על טיבעם של הברואים, אלה שמעדיפים לחשוב שכולם וכולן שוות ושווים. הקהילה לא אוהבת שקמים גאוותנים ומתפארים בעובדה שהם לבדם הכי מיוחדים.

כנראה שזו הסיבה שאת היהודים רודפים כבר אלפי שנים. סך הכל, העברים משוכנעים שרק להם יש קשרים מיוחדים עם הרב חסדו השוכן במרומים ולפיכך כל היצירים, הברואים והבצלמים האחרים כביכול פחות חשובים.

חוץ מעובדת היותנו לא ממש אהודים מחמת המחשבה שאנו מיוחדים ונבחרים, מידי פעם הגויים גם צולבים נציגים נחמדים, טובחים בנו להנאתם מידי פעם, או סתם מחרבים לנו בתים לאומיים בכל עת ששנאת אחים גורמת לנו להיות מפולגים וחלשים.

כידוע למי שיודעת ויודע, עיקרה של תורה הוא להסתדר בכבוד, להימנע מפגיעה, לבקש שלום ולסור מרע. למסר המסובך הזה יש כמה נוסחים, אבל הם די זהים. יתכן שנביאים עכשוויים היו מוסיפים להילל הזקן ולרבי עקיבא פסוק יותר קצר שפשוט אומר- היו נחמדים.

עד שנשלים את ההגות המעמיקה במשך הרבה ימים ולילות כדי להבין את הכוונות הנסתרות של אמרות פשוטות, קצרות וקליטות, יש אצלנו קצת בעיות.

במקום לסור מרע יש האשמות פליליות וחשד לבגידה בשבועת האמונים בעבור חופן מזומנים.

במקום שלא יהיו נאפופים, הכזבן הנכלולי בגד בשלוש נשים וקיבל את תמיכתם המתמידה של החרדים.

אסור לגנוב, אבל לא כולם כנראה מבינים שזה כולל סיגרים, פינוקים, מזונות טעימים והונאה, שזה כמו גניבה.

חשוב לכבד את המבוגרות והמבוגרים, אבל הקואליציה בראשות הנאשם בפלילים, זו שכללה המון מתחזים לכשרים שהסתבכו בהליכים משפטיים מביכים, לא העלתה את הקיצבה לקשישים. כנראה שכל זה קצת עיצבן את השוכן במרומים ששלח לחוטאים הסידרתיים כמה אישומים פליליים וגם הדחה מהיכולת לבצע סחיטה כשרה בעבור אלה שלא מגדלים ביכורים.

התורה ממליצה על רדיפת שלום, וזה גם החזון לדמוקרטיה שקמה בציון. עד כה, רק הוגשם חלק מהחלום, אבל בקרוב תבוא הזדמנות לשנות את המזרח התיכון.

למרבה הצער, הסתה מסוכנת לשנאה מאוד הזיקה לאומה שגם איבדה את מנהיגה ולא רק את דרכה, חזונה ונתיבה. עיקרה של תורה הוחלף באיבה, טינה ושחיתות נוראה. מה אפשר לומר? הייתה לנו תקופה די רעה.

בעזרת השכינה שלכאורה שומרת על עמה והכל ברצונה, הכנופיה העבריינית נחשפה, הסתבכה, הואשמה והודחה. סוף סוף אפשר להזכיר לפרהסיה מה עיקרה של תורה ואת הכתוב במגילה- ישראל היא דמוקרטיה שוויונית ושוחרת שלום.

מי שניסה לגרום לנו להיות סרבנים, מושחתים, אטומים, חמדניים ואלימים ישב מאחורי סורגים, והכל כנראה ברצון השוכן במרומים.

תורת העם היהודי מדברת על כבוד הדדי, וזה גם החזון הלאומי. חוץ מזה, אסור לנו לשקר, להסית לשנאה, לחמוד, לסרב להסדרה או לדרוש שמפניה ועמלה בעבור שירות נאמן לקהילה.

ההיסטוריה העתיקה מראה למי שבמקרה מתעניין בסיפורים של קשישה ישישה שכאשר נעשה מה שרע בעיני השכינה התוצאה לא ממש נעימה.

בתורה כתוב במפורש- לא תחמוד, אבל אולי לא לכולם וכולן היה חשק ללמוד.

ציטוט:

“שרה דרשה ממילצ’ן טבעת ושרשרת, נתניהו אישר – וקנינו ב-2,000 דולר”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על חמדנות, תאוותנות, שחיתות ועבריינות.

כמה טוב שברצון השכינה ירום הודה את הציונות והדמוקרטיה עכשיו מובילה חבורה אחראית ולא כנופייה שראשיה מסובכים עד צוואר בשלל כיתבי אשמה. למעשה, היום נופץ עגל הזהב בערכאה לעיני הפרהסיה המשתאה, וזה נפלא. חשוב שהעם יבין שצריך לכבד את התורה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי ירמוס את החזון הלאומי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן