ציוני אחראי ונאשם פלילי

ציוני אחראי ונאשם פלילי

עם ישראל חייב תודה והוקרה רבה לציוני שיוויוני וחברתי שכן הוא פעם התעקש ולא ויתר על פיתוח מערכת כיפת ברזל.

בזכות ההתעקשות, הנחישות והמסירות היום אנו כמעט חסינים לגמרי מפני ניסיונות לפגוע בעזרת טילים במדינה היהודית והדמוקרטית שבעמל, יזע ודם הוקמה כאן על ידי תנועת הציונות.

ציטוט:

צה”ל: רקטה שנורתה לגוש דן יורטה בידי מערכת “שרביט קסמים”

צה”ל הודיע כי רקטה שנורתה לעבר גוש דן מוקדם יותר היום יורטה בידי מערכת “שרביט קסמים”. זהו היירוט הראשון של ירי מהרצועה שבוצע באמצעות המערכת. בעבר נעשה בה שימוש כדי ליירט ירי מהצפון. המערכת היא פתרון ביניים של מערכת ההגנה האווירית – בין “כיפת ברזל” למערכת “חץ” – המיועד ליירוט טילים מדויקים ורקטות כבדות בטווחים של 300-70 ק”מ.

עד כאן ציטוט.

בזכות דמוקרט ציוני וחברתי אחד יש הגנה מצויינת לכל העם הישראלי.

למרבה הצער, בגלל עבריין סידרתי וכזבן נכלולי, שברוב כישרון הפך עצמו לנאשם פלילי, מדינה שלמה חשה איום קיומי תמידי, יש סכנה לחזון הלאומי ואין שלום אזורי. אולי הגיע הזמן לשוב לרעיון המקורי? סך הכל, המצב די נוראי.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סולחה היא הדרך לפשרה. קישור למאמר בשם- ישועה ביד קשה ובזרוע לקוייה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציוני אחראי ונאשם פלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן