ישועה ביד קשה ובזרוע לקוייה?

ישועה ביד קשה ובזרוע לקוייה?

למרבה הצער, חיסול רעשני וכוחני שאינו ממש כירורגי או נקי לא הביא לנקמה כעוסה ולמלחמה מפחידה שקצת תשכיח מאיתנו את הצרות שגורם הנאשם הפלילי באופן יום יומי.

לאור השקט המעצבן מאז אמתמול בלילה, כנראה שאין לכנופייה הלוחמנית ברירה אלא להוסיף עוד שמן למדורה העצובה ולקוות שתבוא לכך תגובה כעוסה, וזו בעזרת השם תצדיק תגובה קשה שתוביל להחמרה.

ציטוט:

דיווחים על פיצוצים ברצועה. גורם ביטחוני: “אי אפשר להמשיך לשתק את הדרום”
אחרי שעות ארוכות, שוב דיווחים על תקיפות באזור חאן יונס. הגורם אמר כי קיימת הבנה שללא ירי רקטות, לא ניתן יהיה להמשיך בהגבלות שהחלו עם חיסול בכירי הג’יהאד האיסלאמי. בפיקוד העורף מדגישים: “השקט יכול לתעתע”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כדי לקדם סערה שאולי תעורר סופה עזה או תעודד קצת אימה שמאחדת את הקהילה, הכנופייה העבריינית שוב מפציצה ויורה גם אם לא תוקפים אותה.

כמובן שצריך לנטרל סכנה חמושה ביד קשה, אבל יתכן שרדיפת שלום ומאמץ להסדרה יותר תואם למישנתה של האומה שכבר מספיק סבלה. בלי זה, נמשיך להנות מחרדה קיומית מתמידה כמו שעשינו מאז קום המדינה.

אומנם, בגין ורבין עשו שלום עם כמה שכנים שעימם היו לנו סיכסוכים מצערים, אבל לעומתם הפושע הסידרתי העביר לטרוריסטים מזומנים, ועכשיו הוא מנטרל את מקבלי התשלומים בעבור שותפיו התוקפניים. נו, טוב. מה לא עושים בשביל חברים?

אז מה, צריך להפעיל יד קשה כדי להביא לרגיעה או שזה נעשה בתקווה שהמהומה היזומה תשכיח מאיתנו את כיתבי האשמה? יתכן שמי שחושב כך חי באשלייה.

במציאות, עבריינים סידרתיים חוששים מישיבה בתא ומעוררים מהומה אלימה לצורכי פוליטיקה, והציונים מעדיפים דמוקרטיה שיוויונית ושוחרת הסדרה, ככתוב במגילה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המצב נורא והכל כשורה. קישור למאמר בשם- התנהלות עבריינית וסכנה לאומית. קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ישועה ביד קשה ובזרוע לקוייה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן