המצב נורא והכל כשורה

המצב נורא והכל כשורה

בגלל מזימת הכנופייה לדרוס את הדמוקרטיה ולרמוס את חוקיה במטרה למלט פושע מישיבה במתקן כליאה המצב הלאומי, שבשגרה רק מעורר דאגה קיומית מתמידה, הפך מקצת מטריד למאוד מפחיד.

אומנם, העבריינים מספרים למיקרופונים שהכל לכאורה בסדר ואין סיבה לביעותים, אבל גם הציבור קורא את הנתונים בעיתונים וכנראה מבין שפוליטיקאים נכלוליים בעיקר מפריחים דברים מופרכים לצרכים תדמיתיים.

ציטוט:

האוצר: גביית המיסים בירידה, הגירעון השנתי גדל באפריל – 0.3% מהתוצר.
מגמת הירידה בהכנסות ממיסים, בעיקר מהנדל”ן, נמשכה גם באפריל, שאמנם נרשם בו עודף של 3.3 מיליארד שקל, אך בהשוואה לאפריל אשתקד מדובר בירידה משמעותית. לצד זאת, חל גידול בהוצאות הממשלה עוד לפני יישום ההתחייבויות בהסכמים הקואליציונים והעברת התקציב. סמוטריץ’: “הכל עובד, תקציב המדינה בעודף והוא יחזור לציבור.

ציטט:

האיחוד האירופי ביטל את קבלת הפנים, כדי שבן גביר לא ינאם: “לא ניתן לו במה”
מבוכה בירושלים: השר לביטחון לאומי לא היה מוכן לוותר על השתתפותו באירוע “יום אירופה” שיתקיים בתל אביב. אחרי לבטים בחרו באיחוד האירופי לבטל את קבלת הפנים הדיפלומטית כדי למנוע את הגעתו של בן גביר. בכיר במשרד החוץ: “זו סטירת לחי לממשלת ישראל”. בן גביר “זו סתימת פיות”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כל נורות האזהרה מהבהבות בהתמדה אבל הכנופייה העבריינית מתעלמת מהסכנה למדינה בהתמדה מעוררת פליאה.

באוצר מודיעים שיש בקופה הלאומית בעייה והאירופים המנומסים מבטלים אירוע בגלל התעקשות של הכנופייה לשלוח לשם נציג לא רצוי שהורשע, ומישנתו גזענית, כוחנית, לא דמוקרטית, מתריסה ופסולה.

לנוכח ההחמרה כמעט בכל גיזרה ניתן היה לצפות שתהייה הבנה שמשהו כנראה אינו כשורה. במציאות, כבוד השופטת חיות לא עוצרת את העבריינות, ויש התדרדרות חסרת מוסריות. פעם איזה שופט אמר שהמלכת נאשם בפלילים זה דבר שמעי על כשלים. למרבה הצער, באופן קצת מוזר הוא כבר לשעבר, ולחיות יש חברים אחרים.

כל שומרות ושומרי הסף במדינה מקבלים משכורת שמנה ותנאים טובים בעבודה. מעניין שהכשרת פושע סידררתי עם שלל כיתבי אשמה, הוא עבריין סידרתי שגם חשוד באחריות לאסון נורא ובבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה, לא נראה כבעייה או עילה לדאגה.

מה הסיבה לשתיקה התמוהה שהביאה אותנו למצב נורא ומעורר דאגה? זה קרה בגלל חיבה לפשע או כתוצאה מסחיטה שאינה כשרה?

במבחן התוצאה, נאשם פלילי יושב בשררה, נמצא בניגוד עיניינים הזועק למרומים, ולכן לא ממש נראה שיש שמירה על הדמוקרטיה.

רק הפרהסיה יוצאת לרחובות בנחישות והתמדה שבוע אחר שבוע, אבל זה כנראה רק בגלל שהתרגלנו לשיר-“להיות עם חופשי” בכל אירוע משך תקופה ארוכה.

לנוכח המחאה האזרחית והדמוקרטית, שאינה אלימה אך מאוד יעילה ואמיצה, נשאלת השאלה- האם מזימה זדונית להפוך את הדמוקרטיה בציון לממלכת יהודה תוביל לאימוץ חוקה ולהפרדת הדת מהמדינה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- התנהלות עבריינית וסכנה לאומית. קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “המצב נורא והכל כשורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן