צילצולי אזהרה הפכו למקהלה

צילצולי אזהרה הפכו למקהלה

לפני הרבה שנים החל מאמץ די מייגע לנסות להסביר למוסתים ששינאה, לוחמה מתמידה, פשע ובגידה בחזון המדינה לא יובילו לתוצאה טובה.

הרבה חודשים עלו בקיר של יאיר פוסטים נרגשים ומודאגים, אבל עד שהנאשם בפלילים לא העיף אותו מהממשלה ללא סיבה ברורה נראה שעוד לא הייתה אצלו הבנה מלאה לגבי טיבעם הנכלולי של כזבנים סידרתיים שמצפצפים על הסכמים.

גם אחרי שכבר היה לגמרי ברור, גלוי וידוע בציבורי שהעבריין הנכלולי הוא פושע סידרתי בני נכנס בגבורה והקרבה אל מתחת לאלונקה ביחד עם כנופיית הפשע, עמיר הקריב שפם מרשים, אהדה ועמדה, ואת כל זאת שני המנהיגים האחראיים עשו במטרה למנוע סטייה מסוכנת מדרכה של הדמוקטיה, לא כדי לקבל מחיאות כפיים או רווחים פוליטיים.

מעטים הם הפוליטיקאים ששמים את טובת המדינה לפני אהדת החברות והחברים או שיקולים ומחירים אישיים. במבחן התוצאה נראה שעמיר ובני הם אנשים מאוד אמיצים, אחראיים ונבונים. היום יש ממשלה בלי בלמים, כולנו סובלות וסובלים, ויש סכנה לחזון המייסדים.

לאחרונה, כבר אין צורך לטרוח יומם ולילה ולהרעיש עם האזעקה, שכן לכולן וכולם כבר ידוע שהפושע נאשם בשלל כיתבי אשמה, חשוד באחריות לאסון נורא בהילולה ובבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

מה אפשר לומר? זו הקלה גדולה להבין שכבר אין צורך לצלצל ללא הרף, שנה אחר שנה, בפעמוני האזהרה, שכן סוף סוף הסכנה והבעייה ברורה. למעשה, נראה שצילצולי האזהרה הנואשים לפרהסיה האדישה לאחרונה הפכו למקהלה, וזה נפלא.

ציטוט:

תמהוני העונה לשם בנימין נתניהו נצפה השבוע באשקלון, מחלק כדורי פלאפל לעוברים ושבים. אחר כך צייץ בטוויטר על התפעלותו מ”השמש” ו”האנשים החמים”, משל היה אנתרופולוג אנגלוסקסי שבא לחקור את הלבנט. רמת הניתוק של ראש ממשלת ישראל מפחידה. הוא יכול לקשקש עד מחר על הכנעת הג’יהאד האיסלאמי (“שינינו את המשוואה!”) בתום התכתשות חסרת תוחלת מן האוויר במשך כמעט שבוע, עם ארגון קטן וחסר אחיזה בציבור הפלסטיני, שאינו מהווה סכנה קיומית לישראל. מיד בתום המבצע התפנה לחתום על תעודת הפטירה של המדינה, בדמות תקציב הביזה והכספים הקואליציוניים לשיחוד.

עד כאן ציטוט שמעיד על הבנת המציאות.

מה אפשר לומר? זה מצויין שכבר אין צורך להתריע יומם ולילה מפני הפושע, שכן המעללים והחטאים המזיקים שלו חשופים בפני הפרהסיה המרומה כולה. בקצב הזה, האומה כנראה בסוף תבין שאולי כדאי להחליף ההנהגה ולהעניש את כל מי שחטא.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “צילצולי אזהרה הפכו למקהלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן