קדושת החיים מצדיקה חיסול איומים

קדושת החיים מצדיקה חיסול איומים

ההיסטוריה המשעממת מראה שמידי פעם היא חוזרת על עצמה.

למרבה הצער, אומה שסבורה שרק היא לבדה נבחרה לקבל על עצמה את חוקי המוסר, האנושיות, החמלה והתורה סבלה בהתמדה מרדיפה וניסיונות השמדה. מי יודע? אולי זה קרה כי אחרים נעלבו שהיא חשבה עצמה מיוחדת במינה ויותר טובה?

ללא קשר לסיבה שבעטייה האומה העברית הפכה למטרה קלה בעבור הגויים למשך כמה אלפי שנה, היום המצב קצת השתנה. אחרי כמה וכמה חורבנות לאומיים היהודים הבינו שכדאי להיות מאוחדים וחמושים.

מסתבר שזה לא מספיק לבקש שלום ולרדפהו, להמנע מפגיעה באחרים ולתת כבוד לנזקקים, לקשישים ולחולים, צריך גם להגן על קדושת החיים, ובמקרה זה כל האמצעים כשרים. מחוסר ברירה, הפכנו למומחים בפיתוח אמצעים הגנתיים והתקפיים שאין לאחרים.

אומנם, גרימת נזק יזום לברואים, בצלמים ויצירים נחשב לאחד העוונות הכי חמורים, אבל כאמור, לפי הכתובים מותר לנו לנטרל תוקפים מסוכנים ללא היסוסים למען קדושת החיים.

ציטוט:

במקביל לתקיפות בעזה | צה”ל עצר כ-20 פעילים של הג’יהאד האסלאמי בגדה.
בזמן שחיל האוויר תקף יעדים של ארגון הטרור ברצועה, כוחות הביטחון ביצעו מבצע מעצרים ביו”ש • בין היתר נעצרו פעילי טרור בחברון, בכפר אדנא ובכפר צוריף • הפלסטינים מדווחים על מעצרו של נג’אח חבאיבה ובכירים נוספים • שורת המעצרים בגדה מגיעה לאחר שהשבוע נלכד ראש הג’יהאד האסלאמי בג’נין, באסם א-סעדי.

עד כאן ציטוט

בעיקרון, עדיפים הסדרים, הסכמים ויחסים תרבותיים עם השכנים, אבל אם אין עם מי לדבר או שהם חלילה בעיקר רוצים לחסל את כל היהודים, אין ברירה אלא לעבור לאמצעים אחרים. סך הכל, ללא זה הדברים רק יהפכו יותר מסוכנים ומזיקים.

כל כמה זמן באים זדים ומנסים לפגוע ביהודים, שכנראה הפכו לקורבנות המועדפים. אומנם זו השיגרה והנרדפים כבר רגילים, אבל בגלל שהיום אנו חמושים, נחושים, עצבניים, מצולקים וקטלניים קצת יותר קשה לנסות לגרום לנו נזקים בלי לשלם מחירים שלא ממש משתלמים.

לסיכום, במקום שהנאשם בפלילים יאשר העברת מיליונים במזומנים לטרוריסטים שיורים עלינו טילים ההנהלה החדשה, שאינה מסובכת עד צוואר בכיתבי אשמה או חשודה בבגידה בעבור עמלה, מנטרלת סכנה ופועלת בתקיפות נחושה כדי להגן על המדינה.

קישור למאמר ב- N12.. קישור למאמר בשם- איומים מפחידים וקדושת החיים.. קישור למאמר בשם- איומים עשויים לגרום נזקים. קישור למאמר בשם- רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים. קישור למאמר בשם- יפה ששולחים הסברים לזדים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “קדושת החיים מצדיקה חיסול איומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן