קואליציה ופשרה עדיפים מפשע ובגידה

קואליציה ופשרה עדיפים מפשע ובגידה

הצהלה שפרצה בעיקבות המחשבה שהממשלה הדמוקרטית תיפול ותחזור לשלוט במדינה הכנופייה עם כיתבי האשמה כנראה נבעה מתיקווה הזוייה ועליצות רבה.

מי יודע? אולי למעריצות ולמעריצים, כמו גם לנאשם בפלילים, הייתה כמיהה עזה לביטול שלל כיתבי האשמה, להכנסת כל הציונים השוויוניים ושוחרי ההסדרים ככתוב במגילה למכלאה, לרמיסת בית המשפט העליון הגבוה? הרי זו השאיפה שהוצהרה לפרהסיה בחימה שפןכה, וכנראה שבאמת יש כוונה לחטוא לדמוקרטיה ולתורה למטרות פוליטיקה ובעבר נאשם עבריני שיורשע.

בסך הכל, לקואליציה הייתה עוד מהמורה קלה שנפתרה תוך יממה. בדרך כלל על כאלה אירועים הממשלה מתגברת תוך יום יומיים בעזרת הידברות ופשרה, וחוזרת השלווה.

עד כה, כבר באמת היו כמה מריבות, ואפילו ראינו מורדות עריקות שהתפתו להבטחות ריקות מנאשמים בפלילים שיזכו להרשעות.

מה לעשות, כנראה שקשה לעמוד בקסמיו המופלאים של איש מכירות רהוט ומזדקן שכבר שנים עוסק בכזבנות, רמאות ונכלוליות חסרת אחריות. למעשה, בדיוק בגלל זה יש כנגד העבריין הסידרתי כיתבי אישום רבים באשמת שחיתות, שזה קצת כמו רמאות.

כבר היו שסברו בטעות נחפזת שעריקה ובגידה יתוגמלו במישרה נחשקת או עמדה רמה, אבל במבחן התוצאה ראש הכנופייה יורשעו ישלח לתא, ובגידה לא ממש נחשבת למעשה מוסרי שמועיל למדינה.

הנה לדוגמה, פעם אורלי היפה בגדה ונעצה סכין פוליטית בגבו של מי שנתן לה הזדמנות לאומית ובמה. היא ערקה, השמיצה וליכלכה, אבל משום מה עכשיו כולם רואות ורואים שהיא זוטרה נטולת יושרה. אין לה תואר של שרה, וגם לבוגדת השנייה כנראה שלא תהייה תקומה על אף תקוותיו של הבעל שמפעיל אותה כבובה.

משום מה, הציבור לא מעריך בגידה לטובת קידום בקריירה. סך הכל, ברור שמי שעושה כך בהחלט עשוי לפעול בעתיד בצורה דומה, וחוסר אמינות זו בעייה בפוליטיקה.

ציטוט:

אחרי הפרישה הדרמטית – זועבי מסתייגת: “בינתיים אתמוך בקואליציה”.
חברת הכנסת ממרצ השמיעה הבוקר קול מתון יותר בריאיון בגלי צה”ל ואמרה כי לא תפיל את הממשלה אם תהיה “קשובה לצרכים של החברה הערבית” • בהמשך השיבה לביקורות מתוך הממשלה: “אני מודעת שהאלטרנטיבה יותר גרועה”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אין באמת סכנה לקיומה של הממשלה רק ויכוח קטן נוסף לגבי דרישה שאולי לא כובדה ונידונה בזריזות הראויה.

לנוכח ההצלחות הקודמות בפתרון כאלה בעיות, סביר שההנהלה תתגבר על המחלוקות ותמשיך לפעול באחריות, בזהירות והבתחשבות למען הגשמת מטרות הציונות תוך הימנעות משחיתות, עבריינות ונכלוליות.

לסיכום, השמחה והצהלה מהמחשבה שבאה ישועה לכנופיה עם כיתבי האשמה לא הייתה במקומה. למעשה, סביר שהסיום יהייה במתקן כליאה ושיבה לחזון האומה, זה שהסתה פרועה גרמה להסתה מסוכנת מהנתיב המפורט במגילה שהקימה ליהודים מדינה בשממה.

קישור למאמר ב- N12..קישור למאמר בשם- חזון המדינה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- מי בוגד בחזון לשוויון בציון?  קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל שוויון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “קואליציה ופשרה עדיפים מפשע ובגידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן