תיכף אשוב אבל אולי אשלח לכלוב

תיכף אשוב אבל אולי אשלח לכלוב

הנאשם אומר שהוא תיכף, ממש עוד רגע קט, ישוב להיות חשוב אך יותר סביר שהוא ישלח לכלוב. בינתיים העבריין עושה הצגות כנראה בתקווה קלושה לגרום לקצת עיכוב.

עוד סערה בכוס תה עברה על מי שמתעניין או נהנה מדברים מרגשים מסוג זה. למעשה, פרשנים ימניים נילהבים, שהיו נתונים להשפעתם המזיקה של טרוריסטים רצחניים וגזעניים מאז שהיו יותר קטנים, כבר צהלו ברבים מול צלמים מהמחשבה המשמחת שבחומת הממשלה הדמוקרטית נופלות לבנים.

ציטוט:

לפיד שוחח עם ח”כ זועבי; קבעו להיפגש “ולמצוא פתרון חיובי למצב”

עד כאן ציטוט שמעיד על אחריות, מתינות ומוכנות להידברות.

במציאות, אין באמת סכנה שנאשם בשלל תיקים פליליים יחזור לתפקידים רמים, אפילו שהשופרות מריעים, תוקעים ומשמיעים צהלולים.. חוץ מזה, ההליכים המשפטיים נמשכים, ויש כנגד העבריין הסידרתי המון אישומים,

שתי ועדות חקירה יגלו לנו שהייתה בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה וחוסר אחריות פושע שגבה מחיר איום ונורא. הדבר יוביל להגשת עוד אישומים, ואלה יהיו הכי חמורים. אין שום סיכוי שעטרה שחטאה, נתפסה והואשמה אי פעם תשוב לגדולתה. יותר סביר שהיא תנבול לאיטה בתא.

הקואליציה יציבה, על אף הבעיות שמידי פעם נגרמות בשל איזה בגידה, עריקה בעבור הבטחה ריקה או הפרה של הסכמה. בכל פעם שיש תקלה קלה שומעים את הלאומנים הנרגשים מכריזים על ניצחונות מפוארים בעוד שבפועל הכנופיה והנאשם בפלילים עדיין מודחים ומסובכים בפלילים.

אולי הפרשנים הנאמנים לעבריינים, התומכים השרופים ואלה שמאמינים בשנאת אחרים נורא רוצים לראות בשובם של הפושעים הסידרתיים, אבל כנראה שהנאשם המרכזי ישלח אחר כבוד והרשעה בערכאה לשבת מאחורי סורגים.

כשזה יקרה, בעזרת השוכן במרומים, חוקים, מימצאים מרשיעים, שופטות ושופטים,  במקום להאשים את החוטאים הסידרתיים או את אלוהים שאחראי לבדו על כל הדברים סביר שהתומכים בפושעים ינסו לספר שהכל לכאורה באשמת הציונים והדמוקרטים הרשעים שרוצים הסדרים שיצילו חיים ויגשימו את חזון מדינת היהודים.

מה אפשר לומר? על אף הצרחות, הצהלות וההכרזות המפוצצות הממשלה עדיין כאן, הסיפור עוד לא נגמר, והפושע יסיים במאסר. אין חובה להתרגש מכל דבר שנזעק באולפן טלוויזיה. במבחן התוצאה, ההנהלה הרעננה עושה עבודה מאוד אחראית, שקולה, זהירה טובה.

אם יש סיבה לדאגה, חרדה ובהלה זה כנראה למי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה וכנראה יורשע גם בעוון בגידה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הנאשם זך, צח, חף ותם? קישור למאמר בשם- הסתה והסטה מדרכה גוררות הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן