הנאשם זך, צח, חף ותם?

הנאשם זך, צח, חף ותם?

הנה ציטוט שכנראה משקף נכלוליות, בריחה מאחריות, היתממות, התקרבנות ותקווה לקצת אופטימיות בעזרת סחררנות:

פילבר על “פגישת ההנחייה”: ייתכן שהדברים שכתבתי היו של אלוביץ’ – ולא של נתניהו. נתניהו: “תיק 4,000 מת”

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתוממות.

עד המדינה שינה גירסה והנאשם חש צהלה והקלה? נפלא. עכשיו רק נותר לראות מה יוחלט בערכאה. סך הכל, אין הרבה ערך לדיברי עבריין סידרתי שהוא גם כזבן נכלולי ונאשם פלילי.חוץ מזה, אם העד שינה גירסה נשאלת השאלה – למה, והתשובה כנראה די ברורה.

ברור שהנאשם בשלל תיקים מקווה שההאשמה הראשונה לא תוביל לישיבה סגורה בתא, אבל לא בטוח שרצונו יהפוך לעובדה. בדרך כלל, מי שחטא כמעשה של שיגרה וצובר שלל כיתבי אשמה בסוף מתבקש לשלם בעבור הפרת חוקים סידרתית שנעשתה ברגל גסה ובזרוע לקוייה.

אומנם, הנאשם מנסה לספר שההאשמות נגדו לכאורה מופרכות, שגויות או זדוניות, אבל למרבה הצער יש שפע רב של מימצאים, הקלטות וראיות קבילות שכנראה יראו שהוא מדבר שטויות ומטפח הזיות שאינן לגמרי מציאותיות.

ברוך השם יש שלל האשמות חמורות וגם שתי ועדות חקירה ממלכתיות יגלו לנו שבחוסר אחריות הנאשם אישר לקיים הילולות יותר מידי דחוסות ומסוכנות שגרמו לאסונות, ושהוא לא רק הסכים להעביר המון דולרים לטרוריסטים שירו עלינו אלפי טילים אלא גם הסתיר ממשרד הביטחון את מוכנותו לספק מטוסים משוכללים לאוייבים אפשריים וכן קבלת רווחים אישיים דשנים ממתן הרשאה לסכן את ביטחון מדינת היהודים כשנמסרו צוללות למצרים.

סביר שההאשמות, הראיות, העדויות והמימצאים המרשיעים שאספו חוקרים וחוקרות יובילו לעונשים קשים.

כלל לא בטוח שתיק האשמה הראשון נפח את נשמתו בגלל שעד המדינה לפתע שינה את גירסתו אבל ברור שהעבריין ניסה לטעון שלכאורה סתם מציקים לו. אפשר להבין אותו או להשתתף בצערו, אבל לא בטוח שכל זה יעזור לו לשמר את חירותו.

במציאות, קצת סבלנות כנראה תראה שהחוק מנצח את הפשע, ההסתה, השנאה, ההונאה והרשע.

אין צורך להתרגש כשנאשם פלילי שוב מנסה לעסוק בכזבנות מתוך אנוכיות או סתם בגלל נכלוליות. סך הכל אין כאן הפתעה, שכן זו בדיוק הסיבה שבעטייה הוא מסובך עד צוואר בערכאה, יורשע ויועבר אחר כבוד לישיבה בתא נוח שדלתו נעולה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מי שבגד במדינה מסית לשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הנאשם זך, צח, חף ותם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן