ליקויים הם תירוצים נפלאים

למרבה הצער, יש סיכוי שתצוץ לנו בעייה לא צפוייה במסע להרשעת ראש ממשלה לשעבר, זה העבריין הסידרתי ששגה, חטא, הודח מהשררה וזומן לערכאה, שלא לדבר על בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה ואישור אסון נורא בהילולה, שגם אלה מהווים צרה לא פשוטה.

ציטוט:

ביהמ”ש קבע: משפחת נתניהו תחויב להעיד בתביעת הדיבה שהגישה נגד אולמרט.

בית המשפט לחקור על דוכן העדים את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר במסגרת תביעת הדיבה שהגישו נגד אולמרט – בעקבות דרישתו שהמשפחה תעבור בדיקה פסיכיאטרית על ידי רופא מומחה מטעמו, לאחר שטען כי הם לוקים בנפשם

בית המשפט אישר לפרקליטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עו”ד אמיר טיטונוביץ, לחקור על דוכן העדים את יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר במסגרת תביעת הדיבה שהגישו נגד אולמרט.

השופט אף דחה את בקשת נתניהו שביקש לבטל את רשימת עדי אולמרט, בהם רופאם האישי של בני המשפחה, דוקטור ברקוביץ’, עד המדינה ניר חפץ ופרופסור עוזי ארד. שלב ההוכחות יחל ב-12 ביוני בבית משפט השלום בתל אביב.

עד כאן ציטוט שעשוי להיות בעל השפעות מטרידות על יתר האשמות.

בעיברית קלה, ראש ממשלה לשעבר שכבר הורשע ובילה סגור בתא מתעקש להוכיח שמשפחתו של הנאשם שרק הודח אך טרם נשלח למתקן כליאה היא קצת לקוייה, וזו כמובן בעייה.

אין ספק שהמשפחה המלכותית לשעבר הסתבכה שוב ושוב בערכאה. קל להוכיח שהיה שם ציפצוף על החוק, גסות רוח, תוקפנות, תחושת איומי תמידי, פחד רדיפה ובגידה בשבועת הנאמנות שניתנה. היו גם כמה מיקרי אלימות פרועה, הסתה לשנאה וכנראה גם שתייה מופרזת של שמפניה.

מצד שני, חלילה המסקנה תהייה שכל החטאים, המישגים, התעלולים הנכלוליים, הכזבים, הפשעים והאיומים נבעו מפגמים נפשיים ואז לא תהייה ברירה אלא לסלוח למי שניהל את המדינה המון שנים שכן כביכול הוא לא אשם בכשלים הרבים אלא שהאחריות שייכת על עניינים רפואיים שאותם לא שופטים ומענישים.

מי יתן והליקויים הרבים ושלל החטאים רק יחשבו למעשים עברייניים, חמדניים ואנוכיים ולא סימן לדברים יותר חמורים.

אין סיבה לתת לפושעים להתחמק מעונש בתירוץ שהם מופרעים, חריגים, מתקשים בשליטה בדחפים אסורים מחמת היות חמדניים או נהנתנים, או סתם חסרי מעצורים.

מי שהיה מסוגל לנהל מדינה, לקום לעבודה, לשאת נאומים שיקריים ומרובים במשך שנים, וגם לעשות שגיאה אחר שגיאה בהצלחה בלי לנטרל איומים לאומיים הדגים בתיפקודו הקלוקל יכולת שפוייה לגרום נזק בכוונה. זה אומנם מאוד מפריע, אבל לא בטוח הדבר נכנס לקטגוריה הקלינית של הפרעה שמחייבת אישפוז כםוי במחלקה סגורה.

קישור למאמר בחדשות 13. קישור למאמר בשם- הנאשם זך, צח, חף ותם? קישור למאמר בשם- מי שבגד במדינה מסית לשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן