שאיפה לישועה והרשעה בטוחה

שאיפה לישועה והרשעה בטוחה

הנאשם הפלילי נחפז להצהיר אתמול שהתיק כנגדו לכאורה גווע ומת, אבל לא בטוח שהכזבן הסידרתי דיבר אמת. אפשר להבין מדוע העבריין הסידרתי משתוקק לקבור את ההאשמות החמורות ולשים עליהן מצבות, אבל במציאות העדויות, הפעולות המתועדות, המימצאים, ההקלטות והעובדות קצת לגמרי שונות.

ציטוט:

נתניהו הכריז: “תיק 4000 מת”. האמירה הזאת אמינה כמו שלמה פילבר.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יתכן שעבריין נכלולי שהוא כזבן סידרתי ונאשם פלילי ועבדו לשעבר שהפך לעד מדינה שלפתע שינה גירסה לא ממש מייצגים עמדה אמינה.

יש אפשרות די סבירה שנסיון ההונאה האחרון נעשה במאמץ להימלט מהרשעה בערכאה בעוון עוון, אבל אולי זו סתם הבעת תיקווה, משאלה או תפילה. ללא קשר, בקרוב כנראה נדע מה שולט במדינה- החוק או הפשע.

והרי הערת אגב שחלילה אולי קצת תפגע בצהלה שבקעה מגרונו של הנאשם שיורשע- כנגד העבריין יש שלוש האשמות פליליות ושתי ועדות חקירה יוסיפו עוד שתיים, שהן בעצם הכי חמורות. סך הכל, בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה כמו גם מתן אישור חסר אחריות ונפשע לקיים הילולה יותר מידי צפופה תוך התעלמות מהסכנה גרמו לאסון נורא, וזו עדיין בעייה שלא נתפתרה או נקברה.

לא בטוח שיש להצהיר לציבור שלכאורה אין שום בעיות אם במציאות העובדות קצת לגמרי שונות, שלא לומר הפוכות.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם הנאשם אמר שלא יהייה כלום כי לא היה מאום, ועכשיו הוא עומד לדין ומצבו המשפטי מאוד עגום. נו? אז איזה סיבה יש להאמין לכזבן נטול אמינות לחלוטין?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנאשם זך, צח, חף ותם? קישור למאמר בשם- הסתה והסטה מדרכה גוררות הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “שאיפה לישועה והרשעה בטוחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן