קשיים, עיכובים ומקלות בגלגלים

קשיים, עיכובים ומקלות בגלגלים

אולי זו סתם מיקריות שמתרחשת בעיקביות, אבל עולה רושם ששותפיו הנאמנים של המודח העבריין שנאשם בפלילים לא ממש נחפזים לעצור את העבריין עד תום ההליכים. הם לא חותרים להסדרים וגם לא מתעקשים לסלק נאשמים מתפקידים ציבוריים.

יתכן בשמשרד הפנים ובמשרד המשפטים לא מבינים בחוקים? זה קצת מדהים בהתחשב בעובדה ששני המורדים הסרבניים מימין ניהלו את משרד המשפטים במדינת היהודים, שהיא דמוקרטיה שוויונית כידוע לשאר היודעות והיודעים משיעורי אזרחות משעממים.

השותפים של העבריינים שהסתבכו בפלילים והודחו ללא קלון בבושת פנים לא נחפזים לאשר שבדמוקרטיה כולן וכולם שווים, ואפילו לא ממהרים למנוע הישנות אירועים מסוכנים ומזעזעים שמנוהלים על ידי נוכלים שמסכנים חיים לצרכים פוליטיים. מעניין למה זה המצב, ומה עושים כדי לקדם את חזון המייסדות והמייסדים לשוויון ולהסדרים.

ציטוט:

שנה לאסון מירון: משרד המשפטים בולם פתרון משפטי שיסדיר את בעלות המדינה על ההר.

למשרד הוצעו אפשרויות באמצעותן תוכל המדינה לקבל אחריות על המתחם, ובכך לדאוג לאבטחתו, כשאלה לא כרוכות בקשיים משפטיים ומחאה מצד הציבור הדתי. אלא שמסמכים שהגיעו לוואלה! מגלים כי במשרד מתעקשים.

עד כאן ציטוט.

יתכן שהקשיים, המיכשולים והעיכובים הרבים מצביעים על רצון סמוי לסייע לנאשם בשלל תיקים?

הממשלה הרעננה שהחליפה את הכנופייה העבריינית עם שלל כיתבי האשמה הבטיחה לעשות תיקון ולשפר את המצב במדינה. יתכן שקצת קשה לעשות שינויים חיוביים אם שותפים לשעבר של הנוכלים ממשיכים להערים קשיים.

בעזרת השם, שרת הפנים ושר המשפטים בסופו של דבר יבינו, אולי אחרי הסברים סבלניים, קריאת מגילת העצמאות ועיון בכתובים על אף היותם חילוניות וחילונים, שבדמוקרטיה ועל פי תורה כולן וכולם שווים, ושמאוד חשוב למנוע אסונות נוראיים במקומות דחוסים רק בגלל לחצים פוליטיים או מניעים אישיים וזאת בשל קדושת החיים.

בינתיים,יש עיכובים, סירובים וקשיים, ולא ברור אם הסיבה לכך היא בורות, נאמנות לסרבנות, עבריינות ומרדנות, שאפתנות אישית או סתם נכלוליות.

למה שר המישפטים לא מורה לעצור פושעים מסוכנים עד לתום ההליכים הפליליים? מדוע הוא לא מונע מנאשמים בפלילים לשרת בתפקידים ציבוריים?

מדוע שרת הפנים לא יודעת שבדמוקרטיה גם גזענים, קיצונים ולאומנים שוות ושווים לכל אחרות ולאחרים, ממש כאילו היו ברואים, בצלמות ויצירים?

נו, טוב. אולי בעתיד הדברים הידועים יהיו יותר מובנים. בשלב זה הדבר היחיד שקורה הוא שהציבור מגלה מי בהנהלה מבין ומבינה בדרכה של הציונות שהקימה מדינה, ומי לכאורה עדיין מסייע לכנופייה שהודחה כאילו שאין הוראות ברורות בתורה והנחיות מפורשות במגילה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי בוגד בחזון לשוויון בציון? קישור למאמר בשם- שוויון בדמוקרטיה הוא אסון? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל שוויון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן