קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה

קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה

בגלל הסתה פרועה, שיקרית, אלימה, ארסית, ריקה, זדונית ומזיקה, שלוש יריות בגב עצרו את האומה מלהגשים את חזונה,

כידוע למי שיודעת ויודע, ראש הממשלה ששיחרר את הבירה אחרי אלפיים שנה וגם הביא שלום למדינה נורה למוות בסיום אירוע נגד אלימות ובעד סובלנות והידברות על ידי חובש כיפה. רצח הוא החטא הכי נורא בעיני השכינה, אבל יתכן שלא כל המתחזים לכשרים הם צדיקים גמורים שמבינים בתורה ועיקרה.

למעשה, חלק ניכר מהמאמינים הם סחטנים, משתמטים, חמדנים או סתם חלק דומם מעדר צייתני שנוהה אחר מנהיגים שהם עברייניים סדרתיים המסובכים עד צוואר בפלילים.

מי שבהתמדה הסית כנגד אחרים ברישעות, בזדוניות ובתוקפנות, וגם לא מנע תצוגות מזעזעות של חבלי תלייה וארונות קבורה בפרהסיה כנראה אחראי ישירות לפגיעה הקשה בחזון הציונות לשוויון והידברות שתוביל להסדרה.

יודעות דבר מספרות למתעניינים הסקרניים שבמרומים לכאורה נערכים משפטים לעולות החדשות ולמגיעים הרעננים. קצת קשה לדעת אם הסיפור הזה מדוייק לפירטי פרטים, שכן בדרך כלל ההולכות וההולכים לא שבות או שבים עם צילומים בנייד ודיווחים נרגשים.

ללא קשר, במידה והאמונות המוצקות בדברים שאינם ידועים אלא מסיפורים של אחרות ואחרים או מספרים מאוד ישנים הם נכונים, סביר שהחוטאות, המורשעות, העבריינים, הגנבות החמדניות וכל המזיקים והמזיקות לאחרים לא ממש ישמחו לפגוש ברב חסדו, זה שגם נקרא- אל מלא רחמים.

לקח יותר מעשרים שנה להעניש את מי שלכאורה עודד הסתה ולא מנע פשע נורא. כמה טוב שלהיסטוריה ולשכינה יש סבלנות רבה. חוץ מזה, הכל ברצונה, והצדק בסוף נעשה.

קישור למאמר קודם בנושא. מקור התמונה- ויקיפדיה קישור לפסוק בכותרת מספר בראשית

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן