קצינים אחראיים ופושעים מסוכנים

קצינים אחראיים ופושעים מסוכנים

קצינים אחראיים, שקולים ומנוסים התנדבו לבוא לעזרת מדינת היהודים לאחר שהנאשם בפלילים מימן טרוריסטים רצחניים, התעלם ממיכתבי אזהרה והתרעות של בכירים לגבי סיכונים, ובמשמרת שלו התרחשו אסונות לאומיים.

בני הסביר לאומה בצורה מאוד ברורה שאין לו כוונה לסייע לכנופייה המזיקה או לפושע הסידרתי שעומד בראשה. מצד שני, יש צורך לעזור לדמוקרטיה שכבר מספיק סבלה אז הוא שוב נכנס אל מתחת האלונקה במאמץ למנוע החמרה שתפגע בקהילה.

ציטוט:

ברקע המחלוקות בקבינט על היום שאחרי המלחמה, עימות חריג פרץ אתמול בישיבת הקבינט המדיני ביטחוני בין השר והרמטכ”ל לשעבר גדי איזנקוט לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. שני מקורות שהשתתפו בדיון, איזנקוט פנה לראש הממשלה ואמר לו שכבר חודשים ארוכים שישיבות הקבינט מסתיימות ללא הכרעות והחל להציג בפני הקבינט שורת צעדים נדרשים לדעתו כמו המשך מיצוי הלחץ הצבאי ברצועה ויוזמה לשחרור חטופים, גיבוש אסטרטגיה מותאמת לצפון ועוד.

בשלב מסוים בן גביר התערב ואמר: “אתה רוצה להפסיק את המלחמה”. איזנקוט השיב: “יש לך בעיה בהבנת הנשמע. לחימה מול חמאס תימשך שנים ארוכות”. בן גביר המשיך: “שמענו אתכם הגנרלים אנשי הקונספציה”, ואיזנקוט השיב בכעס: “ראינו את ההצלחה הגדולה שלך בחיזוק הביטחון הלאומי, תפסיק להפריע לי ושל נעליך. משתמט”.

עד כאן ציטוט.

ממש נחמד לראות שקצינים אחראיים ואמיצים גם בקיאים בכתובים הקדושים ומצטטים פסוקים עתיקים מדיווחים אודות אירועים מרגשים. מצד שני, במציאות אין הרבה סיכוים שהמתחזים ליהןדים יהפכו לצדיקים ישרים ושוחרי הסדרים, שכן הם פושעים סידרתיים, וגם עבריינים גזעניים, תוקפניים ומרדניים.

חזון מדינת היהודים הוא לביטחון, שיוויון והסדרים עם השכנים. למרבה הצער, הפושע הסידרתי שעבריין מינה לפקד על כל השוטרים מאמין בדברים לגמרי שונים, שלא לומר משונים, מסוכנים או מזיקים.

בימים הקרובים נדע יותר פרטים, אבל כבר עתה נראה די ברור שבהנהלה יש עימותים, כנראה בגלל שקצת קשה ללכת באותו זמן לשני כיוונים שונים.

אולי הגיע הזמן שאת המדינה ינהלו מנהיגים ראויים ולא פושעים ועבריינים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- החלטה קשה- אני או המדינה? קישור למאמר בשם- אסונות לאומיים ועבריינים מסוכנים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי יצר סיכון קיומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן