הנאשם הפלילי יצר סיכון קיומי

הנאשם הפלילי יצר סיכון קיומי

הנאשם הפלילי אחראי לאסון לאומי.

במשמרת שלו נגרם לנו נזק משמעותי ועכשיו גם בא סיכון קיומי.

ציטוט:

עיכוב הנשק מארה”ב עלול לפגוע במוכנות הצבא לזירות נוספות.

במערכת הביטחון הזהירו את הדרג המדיני מהשלכות המהלך האמריקאי, וקראו להם לעשות מאמצים להגיע להבנות עם הממשל בהקדם. “כשהאמריקאים מתריעים – צריך להקשיב להם”, אמר קצין בכיר. “ההחלטה מגיעה מביידן ואם ההתעלמות תימשך אנחנו יכולים למצוא את עצמנו במצב מאוד מורכב”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, סרבנות, מרדנות, תוקפנות והתעלמות מהנשיא האמריקאי שהוא דמוקרט ציוני שמסייע לנו באופן תמידי הובילו אותנו בחוסר אחריות לעימות. הדבר מהווה סכנה גדולה למדינה, והוא טעות שחייבים לתקן בזריזות.

העם הישראלי יתקשה לשמור על קיומו באזור המזרח תיכוני בלי סיוע אמריקאי. הנאשם הפלילי לא רק מסובך עד צוואר באופן משפטי אלא גם אחראי לסיכון רציני שמאיים על קיומנו הלאומי, וזה מאוד בעייתי.

אולי הגיע הזמן להדיח את הפושע הסידרתי ולבחור בהנהגה שלא תסכן את החזון הציוני.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים גורם סיכונים קיומיים. קישור למאמר בשם- בלי בני וגדי יבוא סיכון לאומי. למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הנאשם הפלילי יצר סיכון קיומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן