ללא הידברות יבואו עימות ואלימות

ללא הידברות יבואו עימות ואלימות

ללא הידברות יש עימות וגוברת הסכנה לשימוש באלימות.

למרבה הצער, הנאשם הפלילי הוביל אותנו לאסון לאומי.

במקום לקחת אחריות או להשמיע התנצלות עד כה הפושע ניסה להאשים את הדמוקרטים והציונים, שכן הרשעים המפחידים כן מכבדים את חזונה של מדינת היהודים, והם שוחרי הסדרים וגם שיוויוניים,

אחרי שהתעלם מאזהרות חוזרות ונישנות לגבי סכנות ואישר להעביר לטרוריסטים רצחניים המון מיליונים במזומנים בא לנו אחד האסונות היותר מזעזעים. בצר לו, הפושע ניסה להאשים את הקצינים האחראיים, אלה שהזהירו אותו מהאיומים, ולאחרונה הוא מתלונן שהאמריקאים לכאורה תומכים באוייבים של היהודים.

ציטוט:

פיצוץ המגעים בקהיר: המשלחת הישראלית חוזרת, משלחת חמאס עוזבת לדוחה.
גם ראש ה-CIA עוזב חזרה לארצות הברית • גורמים ישראליים: מדובר באירוע בלתי ניתן לגישור בשלב הזה.

עד כאן ציטוט.

כאשר לבעייה אין פיתרון לפעמים מתרחש אסון. יתכן שכדאי לשקול את החלפת ההנהגה בציון, שכן ראש הכנופייה מצפצף על החזון. סך הכל, הוא לא מאמין בשיוויון, לא שומר על הביטחון ולא מקדם הסדר שלום במזרח התיכון.

למעשה, הפושע גם לא מכבד את שבועת האמונים שניתנה והסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה. בנוסף, הוא גם מפר את חוקי התורה- הוא נאף ובגד ברעייה אחר רעייה ללא קשר להבטחה החגיגית שניתנה, עשה רע והתעלם מאזהרות הצבא, קילקל את הטוב שמאחד במדינה, טיפח שנאה בעזרת הסתה, פילג את האומה וסירב להסדרה או פשרה.

מה אפשר לומר? זה די נמאס כבר. אולי צריך שאת הפושע הסידרתי יחליף אדם אחראי, ממלכתי וישר. נראה שכל עוד הפושע הסידרתי מנהל את החזון הציוני יש סיכון קיומי לחזון הלאומי.

קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי יצר סיכון קיומי. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים גורם סיכונים קיומיים. קישור למאמר בשם- בלי בני וגדי יבוא סיכון לאומי. למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן