בלי בני וגדי יבוא סיכון לאומי

בלי בני וגדי יבוא סיכון לאומי

לפעמים כדי למנוע אסון מלא יגון צריך לסבול קצת מטענות מההמון, אבל ללא קשר לצעקות ולשאון, קצינים אחראיים מחוייבים להתעלם מהרעש ולהגן על ציון.

בני וגדי, כמו שעמיר גם פעם עשה אפילו שזה עלה לו באובדן השפם, חברו לפושע הסידרתי לא בגלל אהבה או תאווה לאיזה כיסע מלכותי אלא כדי לשמור על החזון הציוני.

למעשה, בני הסביר באופן ציבורי ודי בבירור שהחבירה שלו לנאשם הפלילי רק נעשית לצורך זמני לאחר אסון נוראי ובמטרה לעזור לעם הישראלי.

כל הקריאות של גולן וברק לבני וגדי לעזוב את ההנהלה ולא לסייע לה מתעלמות מעובדה פשוטה אך נכונה: ברגע שזה יקרה, לא יהיו יותר מעצורים לעגלת הכנופייה. ממשלת ימין על מלא תפעל כרצונה ולא יהייה מי שימנע את האסון מלא היגון, שיזיק לא רק לחזון האומה אלא גם לסביבה כולה.

ציטוט:

אהוד ברק : שתי ההודעות של נתניהו בשבת ואי-שיתוף גנץ ואייזנקוט בהחלטה לעצור את המשלחת לקהיר, משקפים פאניקה. נתניהו פועל לסכל עסקת חטופים.

יחד עם פעולה ברפיח כעת, זה איננו מתכון ל׳נצחון מוחלט׳ אלא ל׳כישלון מוחלט׳. הממשלה מובילה לתהום. גנץ ואייזנקוט! צאו משם! רק השבתת המדינה תעצור את האסון!

עד כאן ציטוט.

ברק, שפעם נטש בהפתעה את מפלגת העבודה עם חוב גדול בקופה וחבר לפושע כדי לשבת בשררה ולהשפיע על ביטחון המדינה, צודק לגמרי כשהוא מסביר שהנאשם לא מתחשב באחרים אלא רק בצרכיו הפוליטיים האישיים, וזה נכון במיוחד בזמן שהעבריין חש איומים קיומיים תמידיים.

החלק השני בדבריו דומה לקריאה שהשמיע האלוף גולן קצת לפניו, אבל למרבה הצער הדבר האחראי והנכון זה להשאר בהנהלה ולוודא שהפושע המבועת לא יוצא מכליו או לגמרי מאבד את עשתונותיו. למעשה, בלי גדי ובני לא יהייה מי שישמור עליו.

כשיתם הקרב, הקצינים האחראיים והישרים לא ישארו עם הכנופייה העבריינית, והם גם לא נמצאים שם בגלל חיבה אישית לפושע עם התסבוכת המשפטית.

בקיצור, אין מה לקרוא לבני וגדי לצאת מייד מהממשלה שכן זה יעשה את המצב הרבה יותר מסוכן ורע. סבלנות היא מעלה חשובה.

קישור לפייסבוק של אהוד ברק. קישור למאמר בשם- פשע מלחמה וצו מעצר מייצגים בעייה. למאמר בשם- הפושע הסידרתי הוא עבריין בינלאומי? קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן