הכנופייה גם הסתבכה בפשעי מלחמה

הכנופייה גם הסתבכה בפשעי מלחמה

ללא שום קשר לתעלוליו ומעלליו של הכזבן הנכלולי, זה שמסובך עד צוואר באופן משפטי ואחראי לאסון לאומי נוראי, סביר שגם העבריין הסידרתי שמונה על ידי הנאשם פלילי לשמור על הביטחון הלאומי יוכרז כחשוד בפשע מלחמה אכזרי.

ציטוט:

רופא במתקן שדה תימן לשרים וליועמ”שית: “כולנו הופכים שותפים להפרת חוק”

במכתב שהועבר לשר הביטחון, לשר הבריאות וליועצת המשפטית לממשלה, מתאר רופא בבית חולים שדה שהוקם במתקן לעצורים עזתים את התנאים במקום ואת החריגות מהחוק שמסדיר את הפעלתו. “רק השבוע שני אסירים עברו כריתת רגליים כתוצאה מפציעות איזוק — ומדובר באירוע שגרתי”, כתב.

עד כאן ציטוט.

מניעת סיוע הומניטרי מאוכלוסיה עקורה ורעבה זה פשע מלחמה, לא רק התעללות אכזרית ובילתי אנושית בשבויים חסרי ישע במתקן כליאה.

ללא קשר לתוצאות הניסיונות להסדרה בעזה ובכל הסביבה כדי לקיים מיצווה ואת חזון המדינה, כל מי שבמשמרת שלו בוצעה עבירה חמורה יזומן להזיע בערכאה. ככה זה בחיים, כשמצפצפים על חוקים ובזדון פוגעים באנשים בסוף נענשים ומתחרטים על המישגים.

יהייה קצת קשה לטעון בבית דין בינלאומי שלא היה לאחראים ידע לגבי הפשעים, שהרי הדיווחים לגבי מעשיהם הופיעו הרבה פעמים בעיתונים.

ללא קשר להסכמה או לדחייה מזיקה של עסקה בעזה ובסביבה, אולי כדאי שיוצא צו מעצר בינלאומי כנגד הפושעים בחשד לביצוע פשעי מלחמה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הכנופייה גם הסתבכה בפשעי מלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן