קצינים ממלכתיים ונאשם בפלילים

קצינים ממלכתיים ונאשם בפלילים

איך יודעים מתי קצין אחראי, הגון וישר סיים את הטירונות הפוליטית והפך ללוחם אזרחי יותר מקצועי?
כנראה שמבחן התוצאה מראה מסוגלות לפעול באופן ממלכתי, והדבר מוכיח שלבני יש יכולת להתמודד בהצלחה כנגד הנאשם הפלילי, שהוא כזבן נכלולי ועבריין סידרתי.

רק במידה וראש הכנופייה יקשיב לעיצות נבונות, שקולות ואחראיות ישארו לו עוד כמה שבועות להנות מהחופש לפני שהוא ישוב לדיונים בערכאות.

ציטוט:

במחנה הממלכתי לא מתרגשים מקריאות נתניהו לאחדות: “נתעורר עם אותן בעיות שהוא מסרב לפתור”

גנץ יקיים מחר התייעצות אחרי דחיית ההצהרה על פרישה מהממשלה בשל מבצע חילוץ החטופים. גורמים במפלגתו מבהירים כי אין כרגע שינוי בהחלטה. “שום דבר לא השתנה אסטרטגית, זה אירוע טקטי. נתניהו עדיין מסרב לקבל את ההחלטות הנדרשות לביטחון המדינה”

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, במידה והפושע שגרם למצב הנורא כאן לא יסכים לקיים את הנדרש למען שלומו, ביטחונו וטובתו של העם, לא תהייה תמיכה בהמשך כהונתו של העבריין.

מטיבעו, בני הוא אדם נעים הליכות שמדבר בנימוס שאינו כוחני, רודני או תוקפני. כנראה שמחוסר ברירה לא נותר לו אלא להראות לפושע הנכלולי שלקצין קרבי יש יכולת להסתגל ולהתמודד עם סיכונים גם במישור הפוליטי.

בני סיים את הטירונות הפוליטית בצורה מופתית. פעמיים הוא קפץ אל מתחת לאלונקה כדי לעזור לאומה, ובפירוש הסביר שאין לו שום כוונה לסייע לפושע.

בשלב זה, יש צורך להתגבר על ההסתה לשנאה ולהשיב את האומה שהוסטה מנתיבה לדרך הישרה. יש לסור מרע, לעשות טוב, לבקש שלום ולהגיע להסדרה.

כל מי שמסית להנצחת המלחמה, מסרב להסדרה שמאוד תועיל לאומה ומלבה שנאה לא מבין מה כתוב במגילה שהקימה את המדינה או מאמין בעיקרה של תורה.

נחמד לראות שבני כבר יודע איך צריך לנהוג בפושע שבגד בשבועת האמונים שניתנה. טוב שהוא מסור להגנתה של האומה שכבר מספיק סבלה, ומצויין שהוא שם גבול ברור בפני הכנופייה המזיקה שכבר גרמה נזק איום ונורא.

סביר שבעזרת עוד כמה דמוקרטים ציוניים ההנהגה הכושלת, הסרבנית, העבריינית והמסוכנת תוחלף באנשים הגונים, אחראיים וראויים.

הימים הבאים לא יהיו קלים, שמחים או פשוטים. מצד שני, אין ברירה אלא ללחום ברשע ובפשע בנחישות ובכוחות מאוחדים, וזאת כדי לעשות תיקונים הכרחיים ולשוב לפסים.

חקלאים מנוסים יודעים מה צריך לעשות כדי להזיז בשדה סלעים שמפריעים, כיצד לחרוש תלמים ישרים ואיך לטפל בעשבים שוטים שמזיקים לגידולים המלבלבים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- כנופייה עבריינית והדמוקרטיה הישראלית. קישור למאמר בשם- חבורת פושעים בינלאומיים. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטיהור המישכן. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן