קשרים חמים עם עבריינים

קשרים חמים עם עבריינים

לפעמים דווקא המתחזות והמתחזים לכשרות וכשרים מעוללים את הדברים הכי מזעזעים, ואז מספרים שלכאורה לא היה להן ולהם מושג מהדברים מחמת היותן לכאורה תמימות ותמימים.

עד כמה הציבור מאמין לדברים שנאמרים על ידי פוליטיקאים, שלעיתים גם מכחישות ומכחישים ידע לגבי מעללים פסולים שביצעו חברים קרובים?

ציטוט:

מין תמורת מינוי: שקד, נאור וכחלון טענו כי נוה לא עדכן אותן על קשריו.

בכירים במערכת המשפט מסרו עדויות בפרשת יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר ומסרו כי הם פעלו על סמך שיקול דעתם, ללא קשר וידיעה למהלכים אשר ביצע נוה לכאורה.

ציטוט:

ציר איילת שקד-אפי נוה: הברית שטרפה את הקלפים ושינתה את מאזן הכוחות.

הליך מינוי השופטים, שהושחת לפי החשד בפרשה החדשה, היה “נגוע” תמיד באינטריגות בין המשפטנים לפוליטיקאים בוועדה לבחירת שופטים • לפני עידן ראש הלשכה הנוכחי נהנו שופטי העליון מרוב מובנה בוועדה ויכלו להעביר בקלות כמעט כל מינוי שבו חפצו • כניסתו של אפי נוה והברית שיצר עם שרת המשפטים שקד גרמו למהפך.

ציטוט:

שקד נגד סער: “מתנגדת לחוק שימנע מנאשם לכהן כראש ממשלה”

ציטוט:

האם איילת שקד צריכה לחשוש מהטלפון של אפי נוה?
עשרה ימים לפני השימוע שלו בתיק “מין תמורת מינוי” עשוי יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר לשבור את כל הכלים ולפרסם הקלטות מביכות נוספות, חוץ מזו בינו לבין היועמ”ש מנדלבליט שפורסמה השבוע.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? דומה ששרת המשפטים לשעבר אחראית למינוי המון שופטות ושופטים עם נטייה לצד של הסרבניות והסרבנים. מעניין שאף אחת מהמועמדות המכובדות והרבות לא סיפרה לה מה אולצה לעשות במהלך הבחינות כדי לזכות במשרות הנחשקות.

גם היום שרת הפנים מדגימה סרבנות, נכלוליות, חתרנות וגם כל הזמן מערימה קשיים מיותרים לצרכים פוליטיים אנוכיים. היא מסרבת לתת טיפול רפואי למהגרים עניים, לא רוצה לאפשר לשכנים להתחבר עם הקרובים ותומכת במינוי עבריינים לתפקידים ממלכתיים, שזה די מוזר, שכן פעם הפקידה הפלוגתית הקרה ויפת העיניים הייתה שרת המשפטים.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עבריינים ראויים לתפקידים ציבוריים? קישור למאמר בשם- אי דיוקים בעבור כותרות בעיתונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

8 thoughts on “קשרים חמים עם עבריינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן