רודנות, עבריינות, שחיתות ונבצרות

רודנות, עבריינות, שחיתות ונבצרות

אומנם, מזה כמה עשרות שנים אני מטפל מוסמך ומדופלם במקצועי, אבל לצערי אין לי שום ידע משפטי או יכולת להשפיע על ההליך הפלילי במולדתי. למעשה, כל מה שנותר לאזרח שולי ומודאג שכמותי, במשטר שהוא לבינתיים עדיין דמוקרטי, זה לנסות להיות קצת ביקורתי או להשמע דעתני בציבורי באופן יחסית נימוסי.

מאוד שמחתי לראות היום שהחוק הישראלי נזכר שתפקידו הרשמי הוא ללחום בכל מי שטיבעו עברייני ופועלו המזיק גורם לאחרים נזק משמעותי.

מה אפשר לומר? הידיעה שפורסמה לפרהסיה מהווה הקלה גדולה בעבורי שכן זה לא ממש פשוט לדבר ללא הפוגה באופן פטפטני בציבורי, ועוד לעשות זאת באופן תמידי.

ציטוט:

לשכת היועמ”שית: הפנייה בעניין נבצרות נתניהו נמצאת בטיפול.

עד כאן ציטוט בעל משמעות שכנראה יטריד את מנוחתם של כל הפושעים שעוסקים בשחיתות ובעבריינות במקום בהגשמת חזון הציונות לשוויון, ביטחון, שלום והידברות.

מי יודע? אולי החוק במדינה יגבר על הפושע? כמה טוב שהעניין לכאורה נמצא בטיפול, וממש נהדר שלא אני הוא זה שחש חרדה קיומית או תסכול.

יודעי דבר מספרים שהכל ברצונו של השוכן במרומים, זה המרשיע חוטאים והמעניש עבריינים סידרתיים שסיבכו עצמם בפלילים במקום לכבד את שבועת האמונים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פושעים יבטלו חוקים קדושים? קישור למאמר בשם- למה פושעים מאיימים על משפטנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן