רודנים אלימים תמיד מפסידים

רודנים אלימים תמיד מפסידים

לרודנים אכזריים יש נטייה לחשוב בטעות שם חסינים, נהדרים ונעלים. קצת קשה להסביר להוזים את השגיאה בעזרת מילים, סיפרי היסטוריה משעממים או דיווחים רפואיים שמעידים שבסוף הדרך זה לא ממש משנה במה מאמינים.

אולי אפשר להבין את הסיבה לתקלה שגורמת לנזקים ושיבושים שגויים לחלוטין. סך הכל, שליטים יחידים באמת מנהלים לכל האחרים את החיים. לבדם שולטים בהרבה אמצעים מפחידים, יושבים על הר מזומנים, עושים מה שהם רוצים, קובעים מי יחייה ומי יעלה למרומים, ולא מקבלים עונשים על חטאים נוראיים.

למעשה, הרבה פעמים הם מתנהגים כאילו אין להם אלוהים, או שלכאורה לא יבואו תוצאות כואבות למישגים ולפשעים.

במציאות, גם שליטים כוחניים נהנים מהחיים עד שלאחרים נמאס, ובאים להם גבולות נחרצים. חוץ מזה, לפעמים מזדקנים או מקבלים בשורה מפחידה מהרופאים. ככה זה בחיים. בסוף כולם מתים, גם מלכים, רבנים ורודנים.

ביריונים, פושעים ועבריינים לא שולטים ביצרים כמו גיבורים, והם גם לא מכבדים חוקים, הסכמים או אחרים.

מסיבה זו, השפה היחידה שהם מבינים היא זו שבה הם עצמם משתמשים. במילים אחרות, אין ברירה אלא להסביר לרשעים שיש גבול לתעלולים, לחטאים, לאיומים ולפשעים, אפילו אם הדבר יוביל לעימותים שיכאיבו לשני הצדדים.

למעשה, אם לא עוצרים עבריינים סידרתיים הם רק נעשים יותר חוצפניים, אלימים ומזיקים.

ציטוט:

נשיא צרפת מקרון: “לא שולל” שליחת חיילים לאדמת אוקראינה.
“תבוסה של רוסיה באוקראינה הכרחית לביטחונה ויציבותה של אירופה”, אמר מקרון • ראש ממשלת סלובקיה הפרו-רוסי: “מספר חברות באיחוד האירופי ובנאט”ו שוקלות לשלוח חיילים לאוקראינה” • בעקבות הדברים – מנהיגים רבים ביבשת מיהרו להבהיר: “לא שוקלים לשלוח חיילים לאוקראינה”

ציטוט.

לצאר של רוסיה כבר אין הרבה מתחרים, יריבים או מבקרים. למעשה, הפושע מחסל את מי שהוא רוצה כאילו אין אלוהים, ואפילו לא טורח להסתיר את החטאים.

בסוריה הוא רצח מאות אלפים כדי לנסות כלי נשק קטלניים, באוקראינה מיליונים סובלים, ועכשיו הוא מאיים על האירופים והאמריקאים בעזרת האיראנים שמפעילים את החמאס, החיזבאללה ואת החות’ים האלימים.

הנשיא של צרפת דיבר על האפשרות של שליחת חיילים אירופים לעזרת אוקראינה, וחבריו מיהרו להכחיש שזה מה שגם הם רוצים. ביפלומטית צחה קוראים לדברים הללו- בלונים, שהם איומים סמויים שנועדו לבדוק לאן זזים העננים, או לרמוז על הכיוון אליו יעופו הציפורים.

מצד שני, לפי הנאמר ועל אף הכחשה להסכמה עם כל הנאמר, כנראה שלא תהייה בעייה לעולם החופשי להעביר למותקפים אמצעים יעילים לצורך הגנתי, ובאמת אין צורך לסכן חיילים שהם מערב אירופים.

סך הכל, אם לצאר של הרוסים מותר לרכוש נשק מהאיראנים העברייניים, לא צריכה להיות בעייה למערב לצייד את אוקראינה במערכות יעילות שנטרלו את האיומים. על אף מה שאמר הנשיא של הצרפתים, אין באמת צורך לשלוח לאוקראינה חיילים. יספיקו אמצעים שיתנו מענה לכלים איראנים או רוסיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- גן עדן או תקופת האבן? קישור למאמר בשם- רודנים חצופים דורשים גבולות ברורים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן