רודנים אנוכיים לא מתחשבים באחרים

רודנים אנוכיים לא מתחשבים באחרים

מצער לראות שהנאשם בפלילים מפריח הצהרות סרבניות שלכאורה פוגעות בסיכוי להגיע להסדר שישיב לביתם את החטופים והחטופות. הפושע עושה זאת למען כותרות, בעוד שהאימהות, האחיות והבנות סובלות, חוששות ומתענות.

ציטוט:

גורם המעורה במו”מ: יש חשש שנתניהו מנסה לגרום לחמאס לפוצץ את העסקה.

גורמים המעורבים במגעים הופתעו מהקו התקיף שהציג נתניהו בפומבי סביב עסקת החטופים בימים שחמאס אמור לגבש את עמדתו בעניין. לצד זאת, מקורות בחמאס אמרו ל”הארץ” כי הנייה, שנמצא בקהיר, נוטה לאשר את העסקה אם יקבל מהמתווכים ערבויות להפסקת אש כוללת בשלב הסופי.

ציטוט:

ביקורת על רה”מ: אמירותיו פוגעות באפשרות לעסקת חטופים.

גורמים המעורבים במו”מ מתחו ביקורת על ההתבטאויות של נתניהו, ואמרו כי ייתכן שהוא מנסה לסכל את העסקה.

עד כאן ציטוט.

כנראה שהפושע עושה פוזה סרבנית וקשוחה בפרהסיה למטרות פוליטיקה, שהרי שותפיו המרדניים והלוחמניים לכנופייה מתנגדים בתוקף לחזון המדינה שמפורט במגילה. מצד שני, יתכן שהאמירות התקיפות שלו מרחיקות סיכוי לעיסקה.

פידיון שבויים הוא מיצווה מוסרית מאוד חשובה. חוץ מזה, הלוחמה בשנאה תמשך גם אחרי העיסקה אבל אולי בצורה פחות אלימה וגלוייה.

הפושע המסוכן התעלם ממיכתבי אזהרה מאגף המודיען הצבא וגם מהתרעות מראשי מערכת הביטחון כולה, כולל השר שהוא עצמו מינה. בגלל המחדל המזעזע הזה בא לנו אסון נורא ופרצה מלחמה כואבת, עצובה ויקרה. במילים אחרות, במשמרת של העבריין הסידרתי המצב כאן הפך מגרוע למסוכן, יש נפגעים רבים ומיתמר עשן.

במקום לעשות הכל כדי לתקן את הנזקים האיומים ולטפל את התקלה שנוצרה בגלל הזנחה נראה שהנאשם בפלילים שואף להמשיך בלוחמה שעד עתה לא ממש צלחה, והוא מציב תנאים שבצד השני לא יהיו מקובלים? למה? מה, הוא לא רוצה לסיים את המלחמה בלי תמונת ניצחון מרשימה, להיות מודח ואז מורשע שיושב בתא?

יתכן שהמחלוקת הבאה לא תהייה ביננו לבין הטרוריסטים הרצחניים שרוצים שכולנו נהייה חללים מתים אלא דווקא ריב בין הישראלים.

מצד אחד הקיצונים המרדניים והסרבניים רוצים להנציח עימותים, לכאורה בשם האלוהים שמבקש שנסור מרע, נעשה טוב, נבקש שלום נכבד את האחרים. לעומתם, הציונים הדמוקרטים שלא מורדים בחזון המייסדים או בכתוב בכתובים מאמינים שמיצוות פידיון שבויים יותר חשובה מעיניינים פוליטיים או נקמה בכל האוייבים, וזאת בגלל קדושת החיים.

מה לעשות שהמתחזים ליהודים טועים וסבורים שנקמה וניצחון יותר חשובים מחיי חטופות ולטופים? שהם סבורים בשגגה ששלום הוא לכאורה הפסד וסכנה, ולא זוכרים שהוא הוראה מימרומים שכן הוא מציל חיים?

כאמור, עצוב לחשוב שיתכן והנאשם שמסובך בפלילים לא באמת מעוניין להזדרז ולהשתיק את רעמי התותחים או בכי הילדים, אלא בעיקר חושב על צרכים אנוכיים, פוזה לצופים והימלטות מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

בעזרת השם, ישובו לארצם ומשפחתם בשלום כל החטופות והחטופים. מאוד חבל שהפושע לא הקשיב למזהירים אותו ובכך גרם לאסונות כואבים ועגומים.

לשבויות ולשבויים אין זמן למשחקים פוליטים, ובבעיית הטרוריסטים הרצחניים אפשר לטפל במשך עוד הרבה שנים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת לחלוטין שלחה למערכת בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה משל עצמה. במציאות, השליטים הרודניים בטח לא היו מצולמים רוקדים ושמחים שכן זה היה כנראה מאוד מעצבן את המורשעת הליקויים.

סך הכל, מאז שהיא גילתה שהעבריין הסידרתי בוגד בכל הנשים להן נשבע בחגיגיות אמונים היא קצת רגישה לכאלה דברים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים. קישור למאמר בשם- הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן