שאלה טובה: הדחה או הרשעה?

שאלה טובה: הדחה או הרשעה?

עבריינים סידרתיים סבורים בטעות שהם חסינים ולכן מותר להם כל הזמן לשקר, להפר חוקים, לחטוא ואז להאשים מישהו אחר.

במציאות, החוקים בסוף מביסים את הפושעים, אפילו שלפעמים זה לוקח כמה שנים.

ציטוט:

התנאי של היועמ”שית: לא תהיה עסקה בלי שנתניהו יפרוש.
הסדר הטיעון שהוצע לרה”מ עם תחילת חקירתו מונח על השולחן, אם יקבל אותו – יצטרך לוותר על החיים הציבוריים ויורשע בהפרת אמונים • היועמ”שית צפויה להכריע אם לקיים גישור פלילי בתיקי נתניהו • אם נתניהו יסכים – הפרקליטות תוותר על מאסר בפועל.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כנראה שתקופה קשה, מביכה ומזיקה מתקרבת לקיצה.

לפי המחאה העממית הרחבה נראה שהעם כבר התפקח מהאשלייה שנוצרה בעיקבות הבטחה שלא קויימה, שבועת אמונים שהופרה והסתה לשנאה מזיקה שכלל אינה עיקרה של תורה.

מי שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, חשוד בבגידה בעבור עמלה ובאחריות לאסון נורא, והוא גם מצפצף על החוק במדינה ומפר התחייבות חתומה שניתנה לערכאה, אינו ראוי לתפקיד ציבורי אלא להדחה.

כמובן, עכשיו רק נותרה השאלה שהיא באמת קשה- איזה עיסקה עדיפה לפושע? ישיבה רגועה בתא עם אבטחה או חיים במחיצתה של מורשעת לקוייה, שאוהבת שמפניה, מידי פעם מאבדת שליטה על זעמה הנורא וגם נוהגת להתעמר בסובבים אותה להנאתה?

מי יודע? אולי הפושע יעדיף ישיבה נינוחה במתקן כליאה על פני חשיפה מתמידה למשהו יותר קולני, פראי, מפחיד ונורא?

ללא קשר ללעיל שלמעלה, כבר עכשיו לגמרי ברור שהעבריין הסידרתי לא יורשה להמשיך להזיק למדינה, לחזונה, לביטחונה, לכלכלתה ולמצבה לעוד תקופה ארוכה, שכן קצת נמאס לה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- חנינה עם הלקוייה. קישור למאמר בשם- בירושלים נפל דבר: המבצר עורער. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן