שבועת האמונים כוללת מקלות בגלגלים?

שבועת האמונים כוללת מקלות בגלגלים?

הכנופיה העבריינית עם כיתבי האשמה כבר הודחה, אבל למרבה הצער היא עושה כל שביכולתה כדי להפריע למדינה לשוב לנתיבה, ותוקעת מקלות בגלגלי המליאה. האופוזיציה עושה זאת בכוונה, ללא כבוד, בגסות, בחוצפה ובלי שום התחשבות בדמוקרטיה.

זה יפה להזיק למדינה שלמה רק בגלל שהראש הכנופיה חושש ממתקן כליאה או מזעמה של המורשעת הלקויה?

לא הגיע הזמן להניח לאומה שכבר מספיק סבלה ולרדת בנימוס מהבמה? למה להפריע לכנסת לעשות את העבודה? מה, תקיעת מקלות בגלגלים תבטל את כיתבי האשמה או תעצור את ההליך בערכאה? למה זה נראה כמו נקמנות ילדותית לשמה? המחשבה מאחורי האסטרטגיה המזיקה הזו היא צלולה, ממלכתית, אחראית או קצת לקוייה?

ציטוט:

כשהכנסת הפכה לבת ערובה: הכרזת המלחמה של הליכוד עולה שלב.

כבר קרוב לחצי שנה שהכנסת משותקת בחלקה • הג’נטלמניות נעלמה, ואמסלם מסמן את הכיוון:.
סיעת הליכוד מחרימה את ועדות הכנסת ולמעשה מובילה לשיתוק חלקים נרחבים בפרלמנט.

עד כאן ציטוט.

פעם הליכוד היה תנועה ממלכתית עם שליחות חברתית. למרבה הצער בזכות העבריין הסדרתי היום המותג מייצג כנופיה עבריינית, כוחנית, ארסית, גזענית, סרבנית, מרדנית, נכלולית וחמדנית.

את חמשת הממים המתחשבים של ז’בוטינסקי החליפו שלושה הכפים החמדניים, והנאשם בקרוב יחליף חליפות מהודרות במדים כתומים. הדמקרטיה יותר חזקה מהכנופייה שהודחה בשל שלל חטאיה, ולאחר ההרשעה תבוא הקלה גדולה.

בינתיים, יש המון נביחות, איומים בוטים ונאצות מתוסכלות, אבל גם הצרחות וההפרעות לא יבטלו את ההאשמות הפליליות. צריך להבין שזה קשה להיפרד מהכיסאות הנוחים של מקבלי החלטות ולעמוד בפני הרשעות, לכן מושמעות קינות, טענות ומענות שיבטאו את הרגשות.

לקחת אחריות או להודת באשמה זו כנראה משימה קשה שאינה ישימה, אז במקום זאת יש הטחת אשמה, יללות והתנהגות ילדותית שאלי מתאימה לגן חובה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מי עבד של הנאשם הפלילי? קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “שבועת האמונים כוללת מקלות בגלגלים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן