שובה של קצת תיקווה

שובה של קצת תיקווה

גילוי נאות: שוב יש קצת תיקווה. כנראה שבקרוב יבואו לנו חלופות מצויינות, נחושות והגונות. המחשבה הזו גורמת שמחה והקלה, אבל ממתינה בסבלנות למבחן התוצאה.

בעוד שמונה ימים כנראה שיתרחש לנו נס קטן ולראשות מפלגת העבודה יבחר האלוף גולן.

ציטוט:

הוא הלך בשדות הקטל: יאיר גולן, גיבור מלחמה.

יאיר גולן, האלוף במילואים, נתפס עד לפני שבוע כדמות קיצון שהימין נהנה לבוז לה ואפילו השמאל מתקשה לעכל. אבל ביום שבת גולן שלף את מדי הבי”ת הישנים, נכנס לאוטו וירד דרומה להציל חיים – והפך לגיבור לאומי.

ציטוט:

מי יחליף את מיכאלי? נקבע מועד הפריימריז לראשות העבודה.
אחרי שיו”ר העבודה הכריזה על פרישה, הנהלת המפלגה הודיעה על פריימריז ב-28 במאי – וקיצרה משמעותית את תקופת החברות בה לצורך התמודדות. “לעבודה יש תפקיד חשוב בשיקום המדינה”

עד כאן ציטוט.

המפלגה הציונית הקימה את הדמוקרטיה העברית. החלוצות והחלוצים ייבשו יתושים ובנו ישובים חדשים, סללו כבישים בעזרת מקושים ונטעו פרדסים מניבים. חוץ מזה, גם הייתה התמודדות עם המון קשיים, אוייבים מרושעים, חוליים קשים, מימטרים עזים וחמסינים לוהטים, ומדינה נהדרת נבנתה לישראלים.

הסתה פראית לשנאה שאינה עיקרה של תורה הובילה לרצח נורא שהסיט את האומה מדרכה, תורתה וחזונה.
במגילה כתוב שמטרתנו היא ביטחון, עצמואות, שיוויון ושלום במזרח התיכון. למה שנלך לקראת אסון?

הגיע הזמן לשוב למסלול הנכון.

חיוני שאחריות, ממלכתיות וציונות יביסו שחיתות, עבריינות, גזענות, רודנות, סחטנות, השתמטות וסרבנות.
בבחירות הבאות יתארגנו כמה מחנות עם גישות קצת שונות. הקיצונים הסרבניים, הגזעניים והמרדניים רוצים להפר חוקים בינלאומיים ולהנציח מלחמה קדושה לעולמים.

הציונים, הדמוקרטים, הממלכתיים והמתונים שואפים להגשים את חזון המייסדים ולהגיע להסדרים אזוריים שמאוד יקלו עלינו את החיים.

העם שהוסת בהתמדה לשנאה יצטרך לבחור בין חזונה של המדינה והמיצווה לסור מרע, להמנע מכיתבי אשמה ולבקש הסדרה בשכונה, לבין שאיפה להקמת מדינת הלכה גזענית, כוחנית וסרבנית שעומלת ללבות מלחמה הרסנית במקום לקדם פריחה אזורית.

לזכותו של האלוף גולן ניתן לומר שהוא לא פוליטיקאי מקצועי, שכן את רוב חייו הקדיש להגנת העם העברי. מסיבה זו ולהבדיל מהכזבן הנכלולי, יאיר מדבר ביושר והוא אדם נחוש, אמיץ ואחראי, כזה שאין לו סיבוך פלילי. במילים אחרות, הוא ראוי, רציני ונקי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן