שוויון, ביטחון ושלום, לא עוון ומדון

שוויון, ביטחון ושלום, לא עוון ומדון

חלילה הדמוקרטים השוויוניים יזמינו את המיעוטים להשתתף בחיים הציבוריים, הגזענים המרדניים כנראה יבהלו מאוד ויזעקו שהם לכאורה בוגדים אוהבי אוייבים שמסכנים את קיומה של מדינת היהודים.

הסתה מתמידה לחרדה, פחד ושנאה גרמה לאומה שלמה לשכוח מה כתוב במגילה ובתורה. כידוע למי שיודעת ויודע, משחרר הבירה שגם עשה שלום עם מדינה שכנה נרצח בירייה על ידי בן עוולה, והפשע הנורא הסית את המדינה מדרכה וחזונה.

מאוד קל לטפח שנאה וטינה עזה בעזרת ליבוי חרדה והסתה. לעומת זאת, הגיבורים כובשים את יצרם הרע וגם מכבדים את ההוראות מהתורה והחוק במדינה. מי שלא פועל בכזו צורה מורשע ומוכנס לתא, או סתם מסתבך בשלל כיתבי אשמה ובחשד מבוסס לבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה שמנה.

מרוב כזבים, שקרים, אישומים ריקים וליבוי יצרים שנעשה על ידי עבריינים מסוכנים וזדוניים במשך המון שנים, יש אפשרות שחלק מהישראלים שכחו מה זה להיות יהודים, כאלה שסרים מרע, לא מסתבכים בערכאה, עושים טוב, מעלים לקשישים את הקיצבה הדלה ומבקשים הסדרה, שהיא עדיפה מלוחמה מתמידה, כואבת, עצובה ויקרה.

למעשה ולמרבה ההפתעה, המתואר למעלה זה בעצם חזון האומה

הנה ציטוט מדיברי בן גוריון לגבי החזון לציון, וזה אולי יסביר למפקפקות התמהות ולתוהים המשתאים את הרעיון:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים. אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט שמראה שסרבנות, גזענות ואלימות הן טעות.

למעשה, מי שמסית לשנאה בוגד בעיקרה של תורה וגורם נזק נורא. חזון האומה הוא לשוויון, עצמאות, שלום וביטחון. מי חשה או חשה תימהון? אומנם, המודח מהארמון ניסה משך שנים להבעיר שנאה וללבות מדון, אבל משנתו לגמרי סותרת את תורתה הקדושה של ציון.

בקיצור, חשוב לכבד את המסר הברור ולא לעשות מה שאסור. בכל פעם שעם ישראל סטה, טעה וחטא התוצאה הייתה כואבת קשה.

שנאת אחים וקיצונים כבר גרמה לחורבנות לאומיים קודמים, פעמיים. האם הפקנו לקחים ולמדנו מאוד להיזהר מלאומנים לוחמניים או שקשה להשתחרר מהרגלים ישנים?

קישור למגילת העצמאות. קישור לפסוק- סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורדפהו. קישור למאמר בשם- לא נשענים או בוגדים אלא משתפים. קישור למאמר בשם- שיתוף פעולה יושיע את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- למה הגזענים מתחזים ליהודים? קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “שוויון, ביטחון ושלום, לא עוון ומדון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן