שוויון- חצי יעבדו וחצי ישתמטו

שוויון- חצי יעבדו וחצי ישתמטו

עדיין אין שוויון בציון, אפילו שזה החוק והחזון.

כידוע למי שיודעת ויודע בתורה מפורטות הוראות למאמינים בשכינה. לדוגמא, אסור ליהודים טובים לשקר לפרהסיה, לחמוד ולגנוב תקציבים בלי לגדל ביכורים, להסתבך בפלילים ולמנוע העלאת תקציבים לקשישים.

למרבה הצער, לא כל המתחזים לכשרים מכבדים את החוקים. למעשה, נראה שהם משקרים, גוזלים, מתעלמים מאונס קטינים, ומשום מה תומכים בנואף סידרתי שמסובך עד צוואר באישומים פליליים, חשוד באחריות לאסון נורא שגבה את חייהם של חוגגים וכן בבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

ציטוט:

גפני: אין בעיה שתלמידי ישיבות ילכו לקרבי, אם תלמידי תיכונים ילמדו תורה.

עד כאן ציטוט.

לזיכרוני הרעוע, מאז כיתה ב’ ועד סוף התיכון לימדו אותי תורה פעמיים בשבוע, ובסוף החוויה היה גם צורך לעבור בהצלחה בחינה מפחידה. מדוע מתחזה ליהודי אומר בשגגה גמורה או בכוונה להלבין פנים בפרהסיה שהחילונים לכאורה לא לומדים תורה?

לעומת האמירה שאינה נכונה, שלא לומר- השקר הגס שהופץ בכוונה רעה, החרדים לא מתגייסים, וזו עובדה. למעשה, הם משתמטים שאינם ציוניים אבל מקבלים שכר מהציבור הנדיב, אפילו שאינם עוסקים בגידול ביכורים.

עוד ציטוט:

חצי ישרתו בצבא וחצי ילמדו תורה? “אסון ביטחוני לישראל”.
סערה במערכת הפוליטית בעקבות ההתבטאות של יו”ר ועדת הכספים הזמנית שהציע מתכון משלו לחלוקה בנטל • גנץ תקף: “מזלזל במשרתי צה”ל, ליקוי מאורות גדול שיכול להסתיים בפגיעה עמוקה בחוסנה ובביטחונה של המדינה” • ליברמן השיב: “תן לי להבהיר לך משהו – אף אחד לא מתכוון להיות כאן פראייר”

עד כאן ציטוט.

אולי לא כדאי לתת לחרדים נשקים, מטוסים או טנקים שהרי אין להם כישורים להפעלת כאלה דברים, אבל מאוד רצוי שהצעירות עם השביסים והצעירים עם הזקנקנים יגוייסו לשירות לאומי ויתרמו שלוש שנים למדינת היהודים.

כרגע, המתחזים ליהודים מקבלים תקציבים בלי לגדל ביכורים או לעלות על מדים, והחילונים שלומדים תורה, אנגלית, היסטוריה ומדעים, מקופחים ומנוצלים. בדמוקרטיה כולן וכולם שווים, אבל כרגע הדתיים משום מה סבורים שהם חריגים, פטורים ונעלים.

למה פוליטיקאים משקרים לאזרחיות ולאזרחים לצרכים אנוכיים וחמדניים? למה הישראלים שמתחזים לכשרים לא מכבדים את הדמוקרטיה ותורמים אלא רק לוקחים? נו, טוב. יתכן שהחילונים מבינים באיסורים שמופיעים בכתובים הרבה יותר טוב מהעבריינים הנכלוליים שתחזים לצדיקים כשרים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פתרון חוקי ואזרחי לאיום קיומי. קישור למאמר בשם- המערכה להצלת הדמוקרטיה החלה. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן