המערכה להצלת הדמוקרטיה החלה

המערכה להצלת הדמוקרטיה החלה

יש אפשרות שהדמוקרטיה הישראלית תסרב להפוך לדיקטטורה גזענית, עבריינית וכוחנית.

למעשה, בג”צ כנראה כבר הבין שפסקת ההתגברות תיקח מימנו את העצמאות, וששינוי חוקים קיימים רק למען זיכוי פושעים זה דבר פסול שמאוד יזיק למדינת היהודים.

מה אפשר לומר? העבריינים והפושעים צוהלים, רבים, מתקוטטים, וכבר מחלקים את השלל שיקבלו במידה ויצליחו לרמוס בדרך כמה חוקים.

הנוכלים זוממים לבטל חוקים, לרמוס מוסדות דמוקרטיים ולספח את השטחים, דבר שיביא למהומות דמים והמון בעיות עם הרבה גורמים בינלאומיים.

חוץ מזה, הפושעים שואפים להחריד את כל הילדות והילדים, להפריד את הבנות מהבנים וגם לממן בנדיבות משתמטים שאינם ציוניים בכספים ציבוריים. בנוסף הם רוצים להכשיר מאחזים פרועים שאינם חוקיים ולהתעלל בערבים במקום לבקש הסדרים. נו, טוב. לא בטוח שכל החלומות בחיים מתגשמים.

ציטוט:

היועמ”שית דחתה את בקשת בן גביר לבטל מינויים שאישר המפכ”ל: “המעשה עשוי, ההתערבות מוגבלת”
היועצת המשפטית לממשלה החליטה לדחות את בקשתו של השר המיועד לביטחון לאומי בן גביר לבטל מינויים שכבר אושרו.

עד כאן ציטוט בעל משמעות, שכן הוא תומך בממלכתיות ומתנגד לקיצוניות.

בעברית קלה, נראה שכבר יש הבנה שקיימת סכנה לדמוקרטיה, והמערכה האזרחית והמשפטית להצלתה החלה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- מי יאשר חוקים שאינם חוקיים? קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “המערכה להצלת הדמוקרטיה החלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן