מי יאשר חוקים שאינם חוקיים?

מי יאשר חוקים שאינם חוקיים?

הכנופייה העבריינית החלה במאמץ לעשות צחוק מהחוק בגלל סיבה פוליטית ואישית, ואם היא תצליח במזימתה הרעה הדבר חלילה יוביל להרס הדמוקרטיה הישראלית.

ציטוט:

הליכוד החל לקדם את תיקון החוק שיסלול את מינוי דרעי לשר.

ח”כ קיש, שעומד זמנית בראש הוועדה המסדרת, ביקש להצביע על הקמת ועדה מיוחדת שתפעל לתיקון חוק יסוד: הממשלה, וכן על הקמת ועדה שתשנה את פקודת המשטרה, כך שהארגון יוכפף למדיניותו של איתמר בן גביר כשימונה לשר לביטחון לאומי.

עד כאן ציטוט.

האם בית המשפט הגבוה ירשה לפוליטיקאים נכלוליים לשנות את הכללים, להכשיר שרצים שהם פושעים סידרתיים, לדרוס חוקים ולרמוס מוסדות דמוקרטיים? למה? זה לכאורה רצון הבוחרים?

במציאות, בלי חוקים קשה לקיים חיים קהילתיים ראויים, שכן ביריונים אנוכיים נוטים להתעמר בחלשים, לגרום לנזקים ולעשות מה שהם רוצים. חוץ מזה, בדמוקרטיה ובפני השוכן במרומים כולן וכולם שוות ושווים.

בכתובים מומלץ לנו לסור מרע, לעשות טוב, לרדוף שלום ולבקש הסדרה. האם הכנופייה פועלת לאור דרכה של תורה או שהיא מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה? מה קורה למי שסוטה מדרכה של תורה?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חוקים ממלכתיים יעצרו את הפושעים. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? קישור למאמר בשם- מטריד, מדאיג או מפחיד? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מי יאשר חוקים שאינם חוקיים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן