שנה רעננה ושיבה לחזון האומה

שנה רעננה ושיבה לחזון האומה

בשנה הבאה כנראה שנשוב לדרך ישנה, נבונה, בטוחה וטובה. הכנופייה העבריינית כבר סולקה, והנאשם לכאורה יתפתל ויזיע על ספסל בערכאה עד ההרשעה.

במילים אחרות, יש סיכוי שבלי החבורה הסרבנית, זו שהודחה עם שלל כיתבי אשמה, האומה סוף סוף תוכל לשוב לחזונה ולבקש הסדרה בשכונה, שהרי כבר מזמן יש לנו עצמאות ומדינה עם עוצמה רבה.

מה שחסר כאן כדי להשלים את הכתוב במגילה זה שלום, רגיעה שלווה ופריחה. אומנם, יש לנו המון מקומות שחשובים וקדושים לרוב העולם, אבל בגלל התמשכות הסיכסוך האלים המאמינות והמאמינים לא מבלות ומבלים כאן להנאתן והנאתם, וזה קצת פוגע בתזרים המזומנים.

המלונות, המסעדות וחופי הים החמימים, הקניונים, האתרים ההיסטוריים והמסלולים המקראיים לא מוצפים בצלייניות וצליינים, מבקרות או מבקרים, וזה קצת חבל, שכן תיירות ותיירים משלמות ומשלמים במרשרשים.

למרבה השמחה, אחרי תקופה ארוכה שבה המסע לקראת הגשמת חזון המדינה היה תקוע ובמקומו טופחה חרדה, לובה פחד קיומי והופצה שנאה הממשלה הרעננה כנראה מבינה ששלום עדיף לנו על פני מלחמה מתמידה.

פגישות מדיניות נערכות במטרה להגיע לתוצאות, והדבר מעורר תקוות. סך הכל, רק שלום מביא ביטחון, וזה בעצם החזון לציון וגם רצונו של האל העליון.

בזמן האחרון נראה שההנהלה הרעננה פועלת באחריות, בשיקול דעת ובהיגיון, והדבר ממש מעורר ששון. על סמך מה שקורה עד עכשיו נראה שיש סיכוי לא רע שהשנה החדשה באמת תהייה טובה, תביא עימה הצלחה, הקלה והטבה.

מצד שני, הכל כמובן תלוי ברצונה של השכינה, לכאורה, ולכן מה שאנו מסוגלות ומסוגלים בהיותינו חסרי השפעה זה אולי רק לשאת תפילה לברכה, להגשמה, לשמחה, לבריאות ולהצלחה.

קישור למאמר בשם- יש מגעים, סיכומים ואפילו סיפורים. קישור למאמר בשם- ציונות אינה מילה גסה. קישור למאמר בשם- מאשרים ומתלוננים. קישור למאמר- שוחרי מדון מסרבים לחזון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן