שרת הפנים לא קוראת עיתונים?

שרת הפנים לא קוראת עיתונים?

קצת חבל שמי שהייתה צארת המשפטים אצל נאשם בפלילים, זו שעכשיו מאמללת מהגרים, פליטים וקרובים מופרדים מטעמים גזעניים, לא מעיינת בעיתונים.

לא פעם פורסם ברבים על מעלליו הרבים של מי שלכאורה ניצל קשרים למען רווחים כלכליים משמעותיים, אבל לדבריה של מי שקשרה בעבר קשרים עם עבריינים ונאשמים בפלילים היא לא ממש מתעניינת לדעת מה החברים הטובים שלה עושים.

מה אפשר לומר? התירוץ מרשים אבל גם מעלה קצת הירהורים נוגים.

ציטוט:

“לא ידעתי”: איילת שקד אישרה לחבר אישי שלה הליך מזורז לבניית אלפי יחידות דיור.

שרת הפנים, איילת שקד, קידמה בניגוד עניינים לכאורה, תוכנית בנייה שתיטיב כלכלית עם איש העסקים ומנכ”ל ישראל קנדה – ברק רוזן, חבר אישי שלה, שאף הציע לה בעבר עבודה כיו”ר החברה הציבורית קנביט. לטענת השרה, היא לא ידעה על הבעלות של רוזן בקרקע, אף שהעניין פורסם פעמים רבות ב-TheMarker ובכלי תקשורת נוספים.

עד כאן ציטוט.

אמרה ישנה טוענת שאי ידיעה אינה פוטרת חוטאים תמימים מהענשה, אבל אולי גם על זה השרה הנבונה לא שמעה.

אז מה, לא הספיקה הבושה הקודמת כשנחשפו ברבים הקשרים החמים עם ראש לשכת עורכי הדין, שגם אז לכאורה כללה אי ידיעה תמימה לגבי שלל מעלליו המגונים?

למה מי שהייתה שרת משפטים ושירתה חשוד בשלל אישומים חמורים מספרת שהיא לכאורה לא יודעת על דברים שפורסמו ברבים, אודות חטאים נלוזים של חברים קרובים וגם לא הרבה לגבי נהלים תקינים? זה יעזור לה בסקרים?

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- מתמסרת, מורדת, מתנצלת או מסתבכת? קישור למאמר בשם- ממשלה שתלויה על חוט השרה. קישור למאמר בשם- האמת לפעמים לגמרי שגויה. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן