הסתבכות פלילית זו הזדמנות חינוכית

הסתבכות פלילית זו הזדמנות חינוכית

אנו קוראים למנהיגי המדינה לפעול להגשמת דרכה וחזונה, כמפורט במגילה. תודה.

ציטוט:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

מי מאמין או מאמינה שחזון הציונות הוא טעות? מי סבור או סבורה שבקשת שלום היא לכאורה חטא לתורה וסכנה למדינה? על סמך מה? הרי הכל מופיע בתורה ובמגילה. מה, המאמינים לא מעיינים בה ורק מצייתים להסתה ריקה לשנאה שאין ביסוס לה, וכוונתה הפוכה מעיקרה של תורה?

מי הסיט את האומה מחזונה ונתיבה בעזרת הסתה? מי לא מנע הכפשה והשמצה עד שבא עשב מופרע וביצע חטא נורא? בדיעבד, שנאה אלימה נראית כדרך טובה, בטוחה ונעימה?

בגלל הההצלחה הכבירה של ההסתה לשנאה ובשל חטאים סידרתיים לדרכה של תורה יש עכשיו שלושה כיתבי אשמה, וגם שתי ועדות החקירה כנראה יגיעו למסקנה ברורה.

מי שלא חתר להגשמת חזון האומה אלא פעל באנוכיות נכלולית, כוחנית ומזיקה כדי לעשות לעצמו קופה לכאורה יסיים בתא. ככה זה. הפשע לא משתלם, אפילו שבהתחלה אולי מעשנים סיגרים יקרים ושותים שמפניה שמישהו אחר קנה.

אולי צריך להודות מי שעשה מעצמו דוגמה רעה, מביכה ובזוייה, שכן דורות רבים בטח ילמדו בשיעורי ההיסטוריה לזהות את התופעה המסוכנת בזמן, ולנטרלה בצורה דמוקרטית ולא אלימה בעודה באיבה.

רק אחרי שמעשבים את כל הטפילים השתלטניים אפשר לטפח שדות פוריים שיניבו יבולים נפלאים. זה מצויין שהחקלאים החדשים אינם עבריינים סדרתיים שנאשמים בפלילים. בקצב הזה אפילו יש סיכוי קלוש להגשים את חזון המייסדים לשלום עם השכנים

קישור לערך מגילת העצמאות בויקיפדיה. קישור מאמר בשם- שובה של התקווה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הסתבכות פלילית זו הזדמנות חינוכית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן