אין חובה לשרת במליאה

אין חובה לשרת במליאה

למרבה הצער, לא כל המפסידים והמפסידות יודעים לכבד את הכרעת הבוחרות והבוחרים, שכנראה מאסו בעבריינים נכלוליים עם אישומים פליליים, ולכן קשה להם ולהן להמשיך לשחק לפי הכללים.

ציטוט:

האופוזיציה אחרי זירוז חוק החשמל: לא נשתתף יותר במשחק המכור בכנסת.

בעקבות החלטה על הליך מזורז לחקיקת חוק החשמל, ראשי האופוזיציה החליטו היום (שלישי) שהם לא ישתתפו יותר במשחק המכור בכנסת. “הכנסת הפכה בכך למיותרת, ללא כל אפשרות לקיים דיונים מהותיים ובאופן שפוגע אנושות בדמוקרטיה הישראלית”, נכתב בהודעת האופוזיציה. במחאה על זירוז הליך החקיקה, כל חברי האופוזיציה עזבו את הכנסת והלכו הביתה.

עד כאן ציטוט שמעיד על סרבנות ומרדנות, שבעיקרון קצת לגמרי שונים ממתן כבוד לשבועת הנאמנות.

למעשה, נראה שהמודחים הנעלבים, הנאשמים, הצעקניים, החצופים, הגסים, המאיימים, הצורחים, המתלהמים והחשודים שכבר מסובכים בהליכים משפטיים, עושים כמיטב יכותם הזדונית, הנקמנית והזועפת להפריע למדינת היהודים להתגבר על מכשולים ולשפר את מצב האזרחיות והאזרחים.

בדרך כלל, נציגי ונציגות ציבור נשבעות ונשבעים לשרת את העם באמונים, ומתחייבות ומתחייבים לכבד את החוקים. למרבה הפלא, הכנופיה העבריינית שסולקה אחר כבוד מהשררה מסובכת עד צוואר בכיתבי אשמה, והיום היא הכריזה קבל עם ועידה על יציאתה המתריסה לשביתה.

מעניין אם המדינה תמשיך לשלם משכורת שמנה לסרבנים ולסרבניות שלא באים או באות לעבודה.

לצבא ולמשטרה אסור לשבות, שכן השירות חיוני, ופיקוח נפש גובר על סיכסוך עבודה. האם לחברי וחברות המליאה מהאופוזיציה אין שום אחריות לשלומה, בריאותה, והצלחתה של המדינה? למה הם מפריעים בכוונה?

אולי במקום שביתה מזיקה צריך שהסרבנים והסרבניות המרדניות במליאה פשוט יתפטרו או יודחו ללא השהייה, ובמקומם יבואו נציגים ונציגות שכן מוכנים לבוא לעבודה בשירות האומה?

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “אין חובה לשרת במליאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן