איראן כבר מזמן כאן

איראן כבר מזמן כאן

כזכור לזוכרות ולזוכרים, יורש היצר הפרוע, התוקפני והגס עשה מאמצים גדולים כדי לסייע לאביו, זה הנאשם בשלל תיקים פליליים שחשוד בבגידה בביטחון האזרחיות והאזרחים בעבור מזומנים בלי שבבמשרד הביטחון יודעים.

לא פעם הועלתה טענה שגורמים זרים לכאורה מממנים את ההתנגדות האזרחית לשחיתות והעבריינות בשררה, אבל למרבה הצער, בנה של המורשעת הלקוייה הפסיד בערכאה שכן הוא סתם הפיץ דיבה.

ככה זה כשמפרסמים שקרים ומפיצים דיבה רעה ללא סיבה טובה, אלא אולי בגלל חוסר יכולת לשלוט ביצר בשילוב עם רצון עז להזיק ולפגוע.

מסתבר שמי שזעק שגורמים מסוכנים ועויינים לכאורה מסייעים למאבק הדמוקרטי נגד חטאים שילטוניים סדרתיים בעצמו קיבל עזרה מהאיראנים. מי היה מאמין שאנשי הימין מקבלים סיוע ורעיונות טובים מהפרסים? אומנם זה באמת קשה להפנים, אבל זה מה שכתוב בעיתונים.

ציטוט:

אחרי הפרסום אמש (רביעי) ב”מהדורה המרכזית” על רשת זרה עם תביעות אצבע מאירן שהצליחה להגיע באופן אישי לפעילים בולטים בליכוד – נחשפות עוד התכתבויות שמראות כיצד ניסו אנשיה ליצור קשר עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר.

הרשת הזרה הצליחה להגיע באופן אישי לפעילים בולטים בליכוד ולגרום להם לשתף תוכן מקורי שיצרה. התוכן הועבר בהתכתבויות פרטיות בוואטסאפ והועלה לרשת במסווה של תוכן מקורי של אותם פעילי ליכוד.

על פי התחקיר, שנעשה ביחד עם ארגון “פייק ריפורטר”, מתברר שהחדירה הייתה עמוקה ואנשי הרשת גם סייעו בארגון הפגנות, הציעו לממן אותן, הכינו באנרים לקראת והציעו לפתוח קבוצות טלגרם.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הליכוד לכאורה קיבל וגם השתמש בעזרה שניתנה לו על ידי מדינת אוייב ששואפת להשמיד את ישראל הקטנה ולמחקה מהמפה.

רבין לא היה בוגד אלא לוחם אמיץ ומשחרר ירושלים. לעומת זאת, אביו העבריין של יורש היצר אישר מכירת צוללות מסוכנות למצרים והרוויח מהעסקה דולר או שניים.

כאילו שחסרות לנו צרות, היום אנו מתבשרים ומתבשרות על עוד עובדות מזעזעות, מבהילות ומסוכנות. האיראנים עוזרים לליכודניקים? ממש מדהים. האם יהיו בדיקות וחקירות שיסתמו את הפרצות הביטחוניות החמורות?

קישור מאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הליכודניקים מעבירים מסרים איראנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “איראן כבר מזמן כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן