טרור יהודי הוא קצת בעייתי

טרור יהודי הוא קצת בעייתי

המתחזים ליהודים לא מכבדים חוקים קדושים ממרומים, והם שונאים, פוגעניים, פרועים, אלימים ומאוד מזיקים לאחרים.

בכתובים מוסבר לנו שיש לנהוג בזולתים כבוד, כאילו הם גם היו בצלמים וברואים, ורק מותר להשכים ולנטרל סיכונים רצחניים מחוסר ברירה בשל קדושת החיים.

למרבה הצער, קומץ פוגרומאים רשעים, מוסתים, מופרעים, אלימים ומסוכנים קיים בכל הצדדים, וכנראה שבגלל זה השוכן במרומים ציווה עלינו לבקש שלום ולהימנע מגרימת נזקים.

כדי לציית להוראות המפורשות מהתורה יש צורך לשים גבולות בפני כל מי שעושה בעיות, צרות ומהומות פרועות.

מדינת ישראל היא מדינת חוק, ולפיכך היא לא תסבול כשעושים מימנו צחוק. כל האזרחים והאזרחיות חייבים וחייבות לכבד את ההוראות, אחרת באות תוצאות לא נעימות. למעשה, אפילו לכזבן נכלולי רם מעלה שלכאורה הרוויח עמלות אישיות מעסקת צוללות והודח יש צרות משפטיות.

את הדמוקרטיה הישראלית כבר לא מנהלות כנופיות אלימות שעושות מה שהן רוצות אלא חוקים ומוסדות, וחשוב שכולם יבינו זאת כדי שלא יבואו קינות או חרטות. הכנופיה שישבה בשילטון סולקה, וגם ארגוני הפשע כבר מבינים ששריף חדש הגיע לשכונה, ויש לו קצת ניסיון קרבי ומבצעי מהצבא.

ציטוט:

מתנחלים השליכו אבנים וצמיגים בוערים על לוחמים ליד יצהר, 3 נפצעו קל.

כוחות הביטחון שהגיעו לפנות קרוואן בלתי-חוקי שהוצב בגבעת קומי אורי נתקלו בעשרות מתפרעים שזרקו לעברם אבנים ואף השליכו צמיגים בוערים. נזק נגרם לכמה כלי רכב. כעשרה נערים נפצעו בעימותים, אחד מהם פונה לבית החולים במצב בינוני.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המדינה וכוחות הביטחון שלה כנראה יגברו בסבלנות נחושה ובלי בעייה על הפשע שמשתולל ברחובות ומעל כל גבעה שנגזלה ויושבה ללא הרשאה. יתירה מכך, סביר שהעבריינים החצופים יזומנו כנאשמים מודאגים לערכאה, ואולי הארץ תשקוט ארבעים שנה או לאיזה רבע שעה.

שנאה, כוחנות, תוקפנות ואלימות פרועה לא מעידות על הבנה בתורה. חוץ מזה, יש חוק במדינה. המאבק בפשע נמצא בעיצומו, ההצגה מלהיבה, ההתרגשות רבה, אבל כנראה שבקרוב המערכה האחרונה תבוא לסיומה, ושוב תהייה לנו שלווה ורגיעה, לזמן מה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם עבריינים מזיקים. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- טרור פוגע בכולם. קישור למאמר בשם- נציגי המורדים אוהבים פוגרומאים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן