טרוריסטים הם עבריינים מזיקים

טרוריסטים הם עבריינים מזיקים

השר לביטחון פנים הוא קצין מנוסה, אמיץ, נבון, שקול, אחראי, ישר ואמין. מה אפשר לומר? כבר יש שיפור ניכר מאז שהודח השר ששמו דומה לחנה, זה ששלח שוטרים לתקוף מפגינות ומפגינים אזרחיים במצוות עבריין סדרתי שנאשם בפלילים.

לפני מספר ימים עומר אמר ללא פחד שהוא מבין שיש בעייה עם התנהגות פרועה, מזיקה, מסוכנת ואלימה. למרבה הצער השנאה טופחה, זובלה והשתרשה בגבעות בעזרת הסתה מכנופיית הממשלה’ שציבורית התעלמה מהבעייה שהיא עצמה יצרה ותיקצבה בהתמדה.

בתורה אנו מצווים לכבד את החיים, להימנע מגרימת נזקים לברואים, כמו גם לבקש ולרדוף שלום והסדרים. משום מה, המתחזים ליהודים חובשים כיפה, מכסים את הפנים כמו שודדים, ומתנהגים כמו טרוריסטים ופוגרומאים. השוגים העבריינים מעוללים לאחרים את מה שלהם לא היה נעים, וזה מראה בבירור גמור שאין להם שום שמץ של הבנה בכתובים הקדושים.

בימין הקיצוני, הסרבני והכוחני פעם צרחו שצריך להטיל עונש מוות על מחבלים וזורקי אבנים. לאחרונה הם זעקו שגינוי אלימות זו טעות, ומאוד כעסו על השר לביטחון פנים בגלל שברוב חוצפתו הוא אמר את האמת לצופות ולצופים.

ציטוט:

מאות מתנחלים פרצו לפנות בוקר (ראשון) לשטח המאחז חומש שבשומרון ופעלו באלימות נגד כוחות הביטחון.

מדובר צה”ל נמסר כי הם התעמתו עם הכוחות, פרצו מחסומים שהוצבו בשטח ונכנסו לשטח היישוב המפונה על מנת לנסות ולהקים במקום מבנים בלתי חוקיים.

לוחם צה”ל נפצע קל כתוצאה מפגיעת רכב מתיישבים. “כוחות צה”ל, מג”ב ומשטרה ניסו לחסום את הגעתם של המתיישבים ואלו הפעילו אלימות פיזית ומילולית, השחיתו רכוש צבאי וחסמו את מעבר הכוחות”, נמסר.

עד כאן ציטוט.

למה לא שומעים צרחות מהימין הקיצוני שיש להעניש בחומרה סופנית את הטרוריסטים המסוכנים שתוקפים חיילים ישראליים? מה, לדעתם של הסרבנים הגזעניים טרוריסטים יהודים שפוגעים בלובשי מדים הם צדיקים טהורים ורק האחרים הם רעים? מה, בדמוקרטיה לא כל הפושעים שווים?

בקיצור, השר לביטחון פנים אמר שיש בעייה עם מתנחלים שהם אלימים ולא מתנהגים כמו יהודים. הקיצונים זעקו ומחו, אבל המציאות המרה מראה שעומר השמיע דברים לגמרי מדוייקים.

יש ללחום בקיצונים ובטרוריסטים העברייניים בכל הצדדים. סך הכל רדיפת שלום זו מצווה ממרומים, ורוב התושבות והתושבים באזור בעיקר רוצים לחיות, להתפרנס, לאכול דברים טעימים ולגדל ילדים.

כל מי שמטפח שנאה, טינה, לוחמנות ואיבה כנראה לא מבין את מיצוותו המרכזית של הרב חסדו השוכן במרומים. טוב מאוד שעומר רק מתכוון לטפל בפורעים באמצעים חוקיים נחושים. בעזרת השם לא יוטלו עונשי מוות על הפוגרומאים המקומיים, שפוגעים גם בחיילים, אלא רק עונשים תרבותיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- טרור פוגע בכולם. קישור למאמר בשם- נציגי המורדים אוהבים פוגרומאים? קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “טרוריסטים הם עבריינים מזיקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן