שחקן כזבן, צייתן ועבריין

שחקן כזבן, צייתן ועבריין

לאחרונה תמו שנים בהם סבלנו משחיתות, הפקרות, חוסר אחריות, נכלוליות, חמדנות, אנוכיות, כזבנות ועבריינות.

הכנופיה המזיקה שמסובכת עד צוואר בשלל כיתבי האשמה הודחה, וחבורה אחראית וראויה באה במקומה. רק מה, די מהר הממשלה הרעננה גילתה לתדהמתה וחרדתה שקודמתה הותירה אחריה אורווה מוזנחת ומאוד סרוחה, שלא לדבר על האדמה השרופה והזנחת ביטחון המדינה.

זה לא יהייה קל להשיב את הדמוקרטיה לנתיבה, אבל כבר חצי שנה נעשה מאמץ גדול וראוי כדי לוודא שיוטב לאומה שכבר מספיק סבלה.

למרבה הצער, הכנופיה העבריינית השאירה את המדינה במצב נורא, ומלאכת הניקוי, השיפוץ והחיטוי רק החלה.

ציטוט:

פשיעה הגוברת, האלימות, בעיקר במגזר הערבי, מחרידה את הישראלים, ובצדק. השר לביטחון הפנים עמר בר-לב קיבל ירושה נוראה, אולי הקשה מירושות השרים כולם.

בעוד אנשי משטרה ולוחמי מג”ב עובדים יום וליל, והשר בר-לב איתם – מפזז השר הקודם אמיר אוחנה ומכרכר בערוצי הטלוויזיה. גילוי נאות: אני פריק של הופעות אוחנה. הניסוחים, הבעות הפנים, הנפות הידיים. המציג הינו שחקן.

גילוי נאות נוסף: אני חושב שאוחנה היה השר לביטחון הפנים הגרוע בתולדות המדינה. רק שר המשפטים אוחנה ישווה לו.

עד כאן ציטוט שמתאר את המציאות ואפילו מוסיף התחכמות שתורמת לעליצות.

השר לביטחון פנים הוא קצין אמיץ, ישר ואמין שכבר לחם בהרבה קרבות קודמים. משימתו אינה קלה, שכן זה לא פשוט להגן על כל אזרחי ואזרחיות המדינה בזמן שהפשע משתולל בכל פינה.

במיוחד הדבר נכון כאשר הממשלה הקודמת התעלמה מכנופיות מסוכנות שנה אחר שנה, והבעייה שהוזנחה צמחה למימדים של מיפלצת מבהילה שנראית חסרת שליטה.

אין לזלזל בבעייה שהכנופיה העבריינית הזניחה, אבל גם אין צורך לחשוב בטעות שכוחות הביטחון הישאליים לא יצליחו לנטל אותה בעזרת התמדה נחושה, עיקבית, קשוחה ויעילה.

סך הכל, המדינה יותר חזקה מכל כנופיה אלימה שמנסה להטיל על תושביה אימה ולהתפרע, ולכן זה רק עניין של זמן עד שנראה רגיעה ושלווה.

נאחל לעומר הצלחה רבה בהשגת המטרה, אפילו שהמשימה קשה והדרך לשמחה מלאה קצת ארוכה.

למרבה הצער, השר ששמו דומה חנה לא טיפל בבעייה, אולי בגלל שהוא היה עסוק בציות כנוע לנאשם בשלל כיתבי אשמה שהורה לו לתקוף בעזרת המשטרה את האוכלוסיה האזרחית שאינה חמושה. ככה עושים בדמוקרטיה? כמה מעצרי שווא שבוטלו ביצעה המשטרה? כמה אזרחים ואזרחיות נפגעו כתוצאה מהתנהלותה הכוחנית והאלימה?

הציטוט למעלה אומר שלדעתו של הכותב המוכשר והנבון השר ששמו דומה לחנה הוא כמו שחקן על במה, אבל למרבה ההקלה ההצגה המבישה הסתיימה.

קישור למאמר ב- N12. קישור מאמר בשם- טרוריסטים הם עבריינים מזיקים.

קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן