בדיבורים ריקים לא מנטרלים סיכונים

בדיבורים ריקים לא מנטרלים סיכונים

מי שבאופן תמידי וללא הרף דיבר בציבורי על חששו הטורדני ופחדו הקיומי מהסיכון האיראני הנוראי לא ממש חיסל או ניטרל את האוייב החוצפני.

למרבה הצער, בדיבורים רבים במשך המון שנים, ואפילו בעזרת הצגת איורים משעשעים ומרשימים בכנסים מכובדים, קצת קשה לעצור פיתוח אמצעים קטלניים, במיוחד אם מבטלים הסכמים שהיו מפקחים על הזוממים.

יש פתגם שאומר שיונקים שעירים שנובחים לא נושכים, ויתכן שהדברים נכונים.

במציאות כבוד הנאשם בפלילים אומנם נשא שלל נאומים מרהיבים למיקרופונים הסקרניים, הוא השמיע המון איומים, ביטא חרדה, פחד ואימה ברבים, וגם צילצל ללא הרף בפעמונים, אבל למרבה הצער הסיכונים רק מחמירים, אולי משום שהם לא מתרגשים ממילים או מתרשמים מקשקשנים הססניים שלא פועלים.

ציטוט:

מורשת נתניהו: איראן קרובה לנשק גרעיני יותר מאי פעם

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כבוד הנאשם פיטפט ללא הרף אודות פחדיו וחרדותיו אבל לא עשה דבר, ולמעשה המצב במשמרת שלו רק הוחמר. בעברית קלה, כבוד הכזבן הנכלולי אולי קישקש הרבה אבל הוא לא ממש פעל כמצופה, ועם שלם מודאג ומוטרד מזה.

כידוע ליודעות וליודעים מעיון בעיתון, רק שלום מביא ביטחון. לעומת זאת, מדון גורם לשכול, הרס ויגון, ללא קשר לאיזה צד מזועזע במאבק הכואב טוען לניצחון.

סביר שהנשיא הנבון באמריקה ירצה לעשות סדר חדש במיזרח התיכון, ובעבורנו יתגשם החזון. כמה טוב שהתחלף השילטון בציון. מי יודע? אולי אפילו תהייה מוכנות לצעוד בכיוון הנכון?

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

6 thoughts on “בדיבורים ריקים לא מנטרלים סיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן